• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    Let's writee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jezus man, reageer gewoon sneller zeg. En maar zeggen dat ik verslaafd ben aan mijn mobiel en me afsluit van de wereld, nou mijn vader kan er ook wat van. Jezus.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    en waar de fuck moet ik een franstalig boek vandaan halen someone shoot me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    waarom kan ik me niet concentreren


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Op momenten als dit haat ik het dat ik een jaar voorop zit. Meh. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Red Hood : 'Too Far?'
    Arsenal : 'Too Far.'

    Ik hou van de RHATO comics.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    en waar de fuck moet ik een franstalig boek vandaan halen someone shoot me


    Mijn nachtkastje! Harry Potter, je hoeft het niet eens meer te lezen. (nerd)

    ---

    Dit soort dagen voelen altijd zo onwerkelijk, wow.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schrijfkunsten, kom terug! Het lukt echt niet, Merlin :'D
    Alles is echt prut XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    (...)

    Mijn nachtkastje! Harry Potter, je hoeft het niet eens meer te lezen. (nerd)

    ---

    Dit soort dagen voelen altijd zo onwerkelijk, wow.

    Dat zou zo prettig zijn, omg. Jammer dat de schrijver toch echt Frans moet zijn.

    Het frustrerende is dat ik een boek heb gevonden dat ten eerste goed leesbaar is en interessant klinkt, maar dat het nergens gratis te vinden is en dat ik weiger om dertig euro te betalen voor een verslag dat ik niet eens wil maken en adskjasnk. Ik wil gewoon En l'absence des hommes lezen verdomme en de wereld houdt me tegen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jongens ik weet dat tokio hotel tof is maar zijn zoveel page views nou echt nodig :')?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HAHAHAHA TOBY IS DE SLOOT INGEDONDERD! :'D
    Het zag er zoooo hilarisch uit eh. XD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat zou zo prettig zijn, omg. Jammer dat de schrijver toch echt Frans moet zijn.

    Het frustrerende is dat ik een boek heb gevonden dat ten eerste goed leesbaar is en interessant klinkt, maar dat het nergens gratis te vinden is en dat ik weiger om dertig euro te betalen voor een verslag dat ik niet eens wil maken en adskjasnk. Ik wil gewoon En l'absence des hommes lezen verdomme en de wereld houdt me tegen.


    Ik heb de beschrijving opgezocht en nu ben ik eigenlijk ook wel erg benieuwd naar dat boek, haha. :'D Maar, dertig euro? Dertien voor het eBook op Bol.com, toch? In het Engels zelfs maar elf. Wacht, late realisatie, maar waarom moet je eigenlijk een Frans boek lezen? Je doet toch Duits, dacht ik?

    En hé, De Kleine Prins is origineel Frans en niemand kan zeggen dat het vierde meest vertaalde boek ter wereld geen Belangrijk Werk is. Lees dat. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escapism schreef:
    HAHAHAHA TOBY IS DE SLOOT INGEDONDERD! :'D
    Het zag er zoooo hilarisch uit eh. XD


    Oh gosh, haha, en nu heb je een natte hond? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Where did you go, I stood here waiting


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wacht, zong hij nou net iets over puns? C;


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."