• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb de beschrijving opgezocht en nu ben ik eigenlijk ook wel erg benieuwd naar dat boek, haha. :'D Maar, dertig euro? Dertien voor het eBook op Bol.com, toch? In het Engels zelfs maar elf. Wacht, late realisatie, maar waarom moet je eigenlijk een Frans boek lezen? Je doet toch Duits, dacht ik?

    En hé, De Kleine Prins is origineel Frans en niemand kan zeggen dat het vierde meest vertaalde boek ter wereld geen Belangrijk Werk is. Lees dat. :')


    Ik heb Le Petit Prince liggen in het Frans, je komt 'm maar halen wanneer het je uitkomt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    en toen viel alles om alsof het dominosteentjes zijn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Oh gosh, haha, en nu heb je een natte hond? :'D


    Check je whatsapp :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    For goodness sake, I wasn't told you'd be this cold.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik moet echt die quiz maken, maar ik ben zo lui. :')


    What would Emma do?

    Note to self; vijf gebakjes op een dag werkt niet samen met misselijkheid

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Ik heb Le Petit Prince liggen in het Frans, je komt 'm maar halen wanneer het je uitkomt. :'D


    Grote boekenuitwisseling op Q, yeah. :Y)



    Boettgeri schreef:
    Ik moet echt die quiz maken, maar ik ben zo lui. :')


    Oeh, de schildpaddenquiz? Hup Felicia, je kunt het! Dat is een ding dat dringend moet bestaan in deze wereld. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, de schildpaddenquiz? Hup Felicia, je kunt het! Dat is een ding dat dringend moet bestaan in deze wereld. *O*

    Je kunt het wel!! Quizlet kan echt niet zonder hoor! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    @Inge en Fren:

    Ik zou echt sterven van geluk als ik Le Petit Prince mocht lezen, maar helaas hebben we die met de klas gelezen (en heeft mijn docent er constant constant constant de hele zin van het leven bij uitgelegd) en damn dat is een leuk boek, maar nope, die mag dus niet. :c Pap heeft nu wel ergens een of ander gratis ebook vandaan gehaald, maar ik ben nog steeds aan het rouwen over En l'absence des hommes. :x
    En ik heb overigens zowel Duits als Frans, dus er zal ook een punt komen waarop ik deze tirade opnieuw ga houden over Duitse boeken, yay. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    STOM K*T VIRUS GA VAN MIJN LAPTOP


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan dit niet meer.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn rug doet zoveel pijn maar ugh ;3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    NEP SCHAPENHUID GEVONDEN VOOR SPOTPRIJS! Damn, die wil ik hebben. ;o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    @Inge en Fren:

    Ik zou echt sterven van geluk als ik Le Petit Prince mocht lezen, maar helaas hebben we die met de klas gelezen (en heeft mijn docent er constant constant constant de hele zin van het leven bij uitgelegd) en damn dat is een leuk boek, maar nope, die mag dus niet. :c Pap heeft nu wel ergens een of ander gratis ebook vandaan gehaald, maar ik ben nog steeds aan het rouwen over En l'absence des hommes. :x
    En ik heb overigens zowel Duits als Frans, dus er zal ook een punt komen waarop ik deze tirade opnieuw ga houden over Duitse boeken, yay. :W


    Ik heb ook nog enkele Franse en Duitse boeken op mijn e-reader staan, dus die bestanden zou ik je ook nog eventueel kunnen sturen - mocht het ooit nodig zijn. (:

    OT: Ik heb zo'n hekel aan proefwerkweken wanneer ik gedemotiveerd ben. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom zouden mensen onze GFT-bak jatten. We kunnen nu onze troep niet kwijt!!!! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.