• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Stenenlikker

    He so cute


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    je hebt echt geen idee hoe irritant jij bent? :')
    & jij bent nu wel echt heel erg partijdig bezig xd dus fuck beiden op.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zo jammer dat deze held Utopia gaat verlaten.
    :c
    Maar hij heeft beloofd gewoon contact op te nemen met ons, hahah.



    En dan hebben we nog mijn grote vriendin binnen Utopia ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh ik hoop zo dat je het over mij hebt maar waarschijnlijk niet want waarom zou je op een meisje zoals mij vallen, right? ;(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ugh ik hoop zo dat je het over mij hebt maar waarschijnlijk niet want waarom zou je op een meisje zoals mij vallen, right? ;(


    maak jezelf niet wijs dat niemand op je valt. You are nice and just as lovable as anyone else


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dat moment dat iemand freaking hard op je enkel gaat staan, eerder springt, je dood gaat van de pijn en NIEMAND het doorheeft. -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Sandberg schreef:
    (...)

    maak jezelf niet wijs dat niemand op je valt. You are nice and just as lovable as anyone else


    Agreed. Je kunt het zo mooi zeggen, Marge.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lily_Evans schreef:
    Dat moment dat iemand freaking hard op je enkel gaat staan, eerder springt, je dood gaat van de pijn en NIEMAND het doorheeft. -_-


    Auwts, sterkte! <3

    OTOFT: ik ga vanavond lekker boven tekenen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja als je zo gaat doen, doe ik sowieso niét mee


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sandberg schreef:
    (...)

    maak jezelf niet wijs dat niemand op je valt. You are nice and just as lovable as anyone else

    Dit is zo lief. <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Escapism schreef:
    (...)

    Auwts, sterkte! <3

    OTOFT: ik ga vanavond lekker boven tekenen. C:


    Thanks (K)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik voel me waardeloos.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Ik voel me waardeloos.


    You ain't. Je bent geweldig. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En weer onderweg naar huis..

    // De geur van nieuw leer, pas gemaaid gras en regen na lange droogte. Heerlijk.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2016 - 19:05 ]

    Ik kan net zo goed de hele avond op m'n telefoon gaan zitten. Dat ik me verheugde op deze dag boeit je niet ofzo.


    26 - 02 - '16