• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Teen wolf wordt steeds duisterder dat ik er echt pijn in mijn maag van krijg soms. Toch wil ik verder kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk aan dingen waar ik helemaal niet aan wil denken

    En Downplay helpt ook niet echt maar ze zijn zo awesome en muh ;c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dit liedje is echt zo mooi dat ik erdoor huil, en ik heb dit liedje al de hele avond op repeat staan.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan ik niet gewoon verdwijnen? Ik word zo moedeloos van alles op het moment.. stomme bloedarmoede, stomme lage bloeddruk. Mijn gezondheid wil ook nooit beter worden..

    Oh verdomme, uit het niets begin ik te huilen. Fijn.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 21:54 ]

    Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen schuldgevoel. Here we go. Thanks. Dit kon er ook echt nog goed bij!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm faded


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    Dit liedje is echt zo mooi dat ik erdoor huil, en ik heb dit liedje al de hele avond op repeat staan.


    Welke?
    Ik heb het zelfde met dat nummer dat ik je toen stuurde. Ugghh triggers maar tegelijkertikd helpt het en liedjes zijn gewoon te emotioneel om me te dealen. Gelukkig is les mis er nog.

    Dorchadais schreef:
    I'm faded

    Dat nummer is zo mooi.

    Negasonic schreef:
    (...)
    Dat nummer is zo mooi.


    It is <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tresna schreef:
    (...)

    Welke?
    Ik heb het zelfde met dat nummer dat ik je toen stuurde. Ugghh triggers maar tegelijkertikd helpt het en liedjes zijn gewoon te emotioneel om me te dealen. Gelukkig is les mis er nog.

    Omg ja i remember that one <3
    maar het liedje is Waiting For Superman van Daughtry. I know... je denkt wss ugh, maar luister ernaar. Is echt een prachtig nummer en ik zit er serieus door te huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ho-ly-shit. Ik was in de veronderstelling dat er nog iemand beneden zat, dus open ik de woonkamerdeur en stap ik naar binnen, waar ik in een pikdonkere woonkamer terecht kom. Stond nog net niet te gillen van angst. Gauw de deur dichtgetrokken en naar boven gerent.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 22:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt fucking moe van alles.


    I'm your little ray of pitch black.

    Trikova schreef:
    (...)
    Omg ja i remember that one <3
    maar het liedje is Waiting For Superman van Daughtry. I know... je denkt wss ugh, maar luister ernaar. Is echt een prachtig nummer en ik zit er serieus door te huilen.


    Ja, die ken ik, hij is prachtig.
    Maar, geen gekke dingen doen.

    this gon be awesome


    i put the fun in funeral

    Waiting For Superman van Daughtry

    Is me te vrolijk. :') Ik heb de liefde teruggevonden voor It's Not Over, zelfde zanger.

    Vind Ludovico Einaudi toch ook wel geweldig > Nuvole Bianche en Una Mattina.


    Slightly drunk.