• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik haat het, maar ik wil het opnieuw doen.
    Ik wil aandacht, maar ik wil niet dat mensen denken dat ik aandacht wil.
    Ik wil dat mensen me opmerken, maar ik wil niet dat ze me zien zoals ik ben.
    Ik wil dat mensen dingen voor me doen, maar ik wil ze niet verplichten tot iets.
    Ik wil dat mensen van me houden, maar ik wil niet dat ze zichzelf geven aan iemand zoals ik.

    Well. I'm fucked up.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 11:20 ]

    Tresna schreef:
    Ik haat het, maar ik wil het opnieuw doen.
    Ik wil aandacht, maar ik wil niet dat mensen denken dat ik aandacht wil.
    Ik wil dat mensen me opmerken, maar ik wil niet dat ze me zien zoals ik ben.
    Ik wil dat mensen dingen voor me doen, maar ik wil ze niet verplichten tot iets.
    Ik wil dat mensen van me houden, maar ik wil niet dat ze zichzelf geven aan iemand zoals ik.

    Well. I'm fucked up.


    No, you're not <3
    Ik snap deze gedachtegang best wel. Het is ook niet makkelijk. Zelf heb ik, en dat heb ik nog steeds wel eens, dat ik hulp wil maar eigenlijk liever geen mensen toelaat. Dat maakt het gewoon heel erg moeilijk..


    26 - 02 - '16

    Tresna schreef:
    Ik haat het, maar ik wil het opnieuw doen.
    Ik wil aandacht, maar ik wil niet dat mensen denken dat ik aandacht wil.
    Ik wil dat mensen me opmerken, maar ik wil niet dat ze me zien zoals ik ben.
    Ik wil dat mensen dingen voor me doen, maar ik wil ze niet verplichten tot iets.
    Ik wil dat mensen van me houden, maar ik wil niet dat ze zichzelf geven aan iemand zoals ik.

    Well. I'm fucked up.

    Je weet dat ik hier voor je ben, en je weet ook hoe ik erover denk.
    Je verdiend aandacht, evenals iedereen, klinkt best logisch.
    Je wordt opgemerkt, je mag jezelf best laten zien, je bent geweldig.
    Je hebt mensen die dingen willen doen, je houdt jezelf enkel tegen.
    Je hebt mensen die van je houden, en mensen die je waardig vinden.

    Well. I love you.


    Weer buikkrampen? Serieus? Buikkramptopia hier. T_T


    I'm your little ray of pitch black.

    illaoi schreef:
    (...)

    No, you're not <3
    Ik snap deze gedachtegang best wel. Het is ook niet makkelijk. Zelf heb ik, en dat heb ik nog steeds wel eens, dat ik hulp wil maar eigenlijk liever geen mensen toelaat. Dat maakt het gewoon heel erg moeilijk..


    Dank je wel, dat is lief om te zeggen <3 Maar dat doet niks af aan de gedachten die gewoon, laten we eerlijk zijn, slecht zijn. ^^



    SAWFT schreef:
    (...)
    Je weet dat ik hier voor je ben, en je weet ook hoe ik erover denk.
    Je verdiend aandacht, evenals iedereen, klinkt best logisch.
    Je wordt opgemerkt, je mag jezelf best laten zien, je bent geweldig.
    Je hebt mensen die dingen willen doen, je houdt jezelf enkel tegen.
    Je hebt mensen die van je houden, en mensen die je waardig vinden.

    Well. I love you.


    Weer buikkrampen? Serieus? Buikkramptopia hier. T_T


    I know you're here babe, I know. Dank je wel dat je me er af en toe even aan herinnerd <3

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 11:22 ]

    Tresna schreef:
    (...)

    Dank je wel, dat is lief om te zeggen <3 Maar dat doet niks af aan de gedachten die gewoon, laten we eerlijk zijn, slecht zijn. ^^


    Ja, het is ook niet makkelijk. Maar hé, het gaat heel cliché klinken wat ik nu zeg maar; geef niet op. Ik heb bijna 10 jaar struggles gehad en nu begint het eindelijk veel beter te gaan. Ik ben er nog niet, want er komt nog een heel gedoe met medicatie en cognitieve shizzle bij kijken en dan praten we over nog wat jaren, but I'm getting there. Ik weet zeker dat - dat jou ook lukt. Zo niet, dan toch! ;3


    26 - 02 - '16

    Tresna schreef:
    (...)

    I know you're here babe, I know. Dank je wel dat je me er af en toe even aan herinnerd <3

    You deserve it, lovely lady. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Whoosh so happy it wasn't as bad as I thought *O*


    Happy Birthday my Potter!

    De ene hamster is zo'n lieverdje geworden dat telkens affectie wil en het liefst in mijn nek, tussen mijn haren te vinden is en lief komt schooien om snoepjes. De andere is echt een fucking duivel. Sinds kort is ze weer aan het bijten en moet ik haar alweer voor de derde keer handtam maken. Wat een bitch.


    I'm your little ray of pitch black.

    Tresna schreef:
    Ik haat het, maar ik wil het opnieuw doen.
    Ik wil aandacht, maar ik wil niet dat mensen denken dat ik aandacht wil.
    Ik wil dat mensen me opmerken, maar ik wil niet dat ze me zien zoals ik ben.
    Ik wil dat mensen dingen voor me doen, maar ik wil ze niet verplichten tot iets.
    Ik wil dat mensen van me houden, maar ik wil niet dat ze zichzelf geven aan iemand zoals ik.

    Well. I'm fucked up.

    Nee nee nee, lieverd. Dat ben je niet <3 Echt niet!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 11:28 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En dat was het. Afscheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een Genderbend cosplay doen is nog best moeilijk... Maar goed: heb vertrouwen in jezelf, Shania.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mijn HOOFD ugh
    alleen als ik vrij ben natuurlijk


    i put the fun in funeral

    Beginzinnen zijn kut.


    Slightly drunk.

    Kitty, ik heb letterlijk een fort gemaakt, stop met zo kieskeurig te zijn.


    What would Emma do?

    Ik wil huilen. En naar huis. Maar ik heb helaas een model voor make up vandaag. Ik voel me zo kut dat ik het gewoon echt niet meer trek.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 12:47 ]