• The Supernatural have to hide


    Het lijkt een normale school, met verschillende groepen vrienden. Wederzijds vertrouwen, relaties. vrienschappen. En natuurlijk gaat er af en toe wat fout, en zijn er elke week wel nieuwe roddels die door de gangen gaan. Maar er is een selecte groep jongeren, waarvan tot nu toe niemand hun geheim weet. Maar hoelang weet deze groep dat zo te houden? En hoe zit het met de onderlinge vijandschappen? De jongeren moeten elkaar vertrouwen, of kunnen ze anderen in vertrouwen nemen?
    Dat is riskant, mishandeling, dwang en gevangenschap liggen op de loer. Het is aan iedereen om hun eigen veiligheid te bewaren.


    Rollen:
    Mermaids:
    Man
    Man
    Man

    Sunset Dyani Wade by Pans_Daughter
    Alicia Rose Stone byDreamingGirlx
    Vrouw

    Werewolfs:
    Kiano Odin Da Sangallo by Necessity
    Man
    Man

    Vrouw Gereserveerd door Jaimz
    Vrouw Fay Jazzlyn Nightwood by ItsImpossible
    Vrouw

    Vampire:
    Eoin Callaghan by Saralonde
    Gavin James Grant by GrandR
    Man

    Melaina Vasilisa Bizina by Polovina
    Vrouw Gereserveerd voor Tarix
    Amelia Claire Joseffs By Amarixe

    Human:
    Ayden Deemswood by ItsImpossible
    Nikola Beniamin Vasilyev by Burnley
    Man

    Vrouw
    Vrouw
    Vrouw


    Invullen:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Soort: (Mermaid/Werewolf/Vampire/Human)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra:


    Regels:
    Algemene regels:
    -Als je twee rollen wilt, mag je 1 'supernatural' en 1 mens.
    -Hou mannen en vrouwen gelijk.
    -Alleen ik maak nieuwe topics aan.
    -Minimaal 200 woorden in een post.
    -Niet powerplayen.
    -Geen sneltrein.
    -Geen mensen buiten sluiten.
    -16+ is toegestaan, maar zet het onder een spoiler of zet 16+ boven je post.

    Soorten regels:
    -Mermaids krijgen als ze uit het water komen gewoon benen, maar het veranderen, zowel naar staart als naar benen, is een pijnlijk proces.
    -Mermaids krijgen een staart wanneer ze met water in aanraking komen. Ze kunnen dus ook geen kraanwater drinken!

    -Werewolfs veranderen automatisch wanneer de volle maan opkomt.
    -Ongetrainde werewolfs kunnen veranderen als ze zich teveel opwinden. (Boos worden/opwinding/verlangen)
    -Werewolfs kunnen geen zilver aanraken

    -Vampires worden bloeddorstig wanneer ze bloed zien.
    -Vampires kunnen niet tegen knoflook en heiligwater
    -Vampires worden lusteloos en misselijk op dagen wanneer het warmer is dan 35 graden.


    Het begin
    We beginnen na de zomervakantie. De school is weer begonnen, je mag zelf bepalen in welk jaar je personage start, hoewel het wel leuk is als ze een beetje in dezelfde jaren zitten. De school is een gewone school, geen speciale richting qua vakken. Gewoon wiskunde, natuurkunde, economie, biologie etc.
    De supernatural jongeren kunnen aan elkaar zien dat ze supernatural zijn, de menselijke weten dit natuurlijk nog niet!


    Eoin Callaghan



    Nadat de vampier zich rustig hield keek Eoin naar de anderen. Het wolvenmeisje keek hem met een strakke blik aan. Het kwam over alsof ze er iets mee wilde zeggen, maar wat wist Eoin niet, iets in haar blik zorgde er wel voor dat hij bleef kijken. Hij zag uit zijn ooghoek dat het zeemeerminnetje weer was opgestaan en naar Fay liep, waar ze vervolgens weer deels in elkaar stortte. Eoin keek weg van de dames en richtte zich tot de vampier die hij nog steeds in zijn greep had. Hij gooide de vampier tegen de trap achter hem aan. “Heb jij geen les ofzo?” zei hij tegen de vampier. Hij keek hem met een woedende blik aan. Waar van af straalde dat de vampier zich niet meer met het gevecht moest gaan bemoeien. Wat werkte want de vampier vluchtte de trap op.
    “Ga maar zitten, ik Kiano en Meneer van wie ik de naam niet weet, regelen het wel” Hoorde Eoin het wolvenmeisje zeggen. Hieruit concludeerde hij dat de vechtende wolf Kiano moest heten. “Dit lijkt me niet het juiste moment om aan elkaar voor te stellen. Maar noem me maar Eoin.” zei Eoin met een grijns naar de dames toe.

    Een beetje verbaasd kijkt Eoin daarna toe hoe het wolvenmeisje tekeer gaat tegen een van de vampiers die Kiano aan viel. Hij besloot maar naast de mermaid te gaan staan om haar in de gaten te houden of ze niet opnieuw flauw zou vallen en elke vampier die het in zijn hoofd haalde aan te vallen, van haar weg te houden. Het leek er namelijk op dat de wolvin het prima alleen redden en hij zich er maar beter niet mee kon bemoeien. Het verbaasde Eoin dat er zoveel pit uit het kleine meisje kwam en daardoor bleef hij naar haar gevecht kijken. Ze had zelfs een van de vampiers op de grond gekregen om er zelf daarna boven op te zitten.
    Eoin was zo geboeid aan het kijken naar de wolvin en haar vechtkunsten dat een vampier zijn kans zag.
    Hij renden met een snelheid op Eoin af en voordat hij het wist, kwam Eoin met een redelijke klap tegen de muur aan. De vampier, die tevens een hele kop boven Eoin uit kwam en veel gespierder was, had hem stevig tegen de muur gedrukt.
    “Een beweging nieuweling...” zei de vampier dreigend. Eoin voelde een hand tegen de zijkant van zijn borstkas aangedrukt en wist dat als de vampier daar doorheen sloeg, hij makkelijk zijn hart kon verliezen. Zelfs al waren ze omsingeld met normale mensen, wist Eoin niet zeker of dit maar een loos dreigement was.
    Hij besloot dus maar eerst goed na te denken voordat hij actie zou ondernemen.De groep kijkende mensen was inmiddels wel al een stuk kleiner geworden omdat elk moment de bel kon gaan en de meeste wilde simpelweg niet te laat komen.
    “Dit is niet jou gevecht dus hou je erbuiten. ” zei de vampier.
    “Dat jullie zomaar die meisjes aanvallen, maakt het mijn gevecht.” zei Eoin fel tegen de vampier.
    “Luister nieuwe. Omdat je nieuw bent en de gang van zaken nog niet weet, kom je er voor nu nog af met een waarschuwing. Onze leider neemt vechten voor het verkeerde soort niet lichtjes op. Dus ga naar je les en laat het gevecht verder links liggen.”

    Ayden Deemswood

    "Zo Ayden, moet je mij wat vertellen?" Vraagt Roxelle, als ze de kus onderbreekt. Niet begrijpend kijk ik haar aan. "Wat bedoel je?" Ze rolt met haar ogen. "Wat heb je je ouders precies vertelt over mij?" Vraagt ze, terwijl ze een wenkbrauw optrekt en haar handen in haar zij zet, waardoor ik mij net een klein kind voel die straf krijgt omdat hij ongevraagd een snoepje gepakt heeft. Ik schuifel wat heen en weer. Zodra ik voel dat ik rood word, bedenk ik mij dat mijn schoenen heel erg interessant zijn om naar te kijken. "Nou? Vertel op" grijnst ze. "Ik..euhm..ik heb euhm gezegd dat ik je ...euhm..leuk...vind...denk ik" stotter ik, terwijl ik mij nog roder voel worden. Nerveus en een beetje beschaamd wrijf ik over mijn nek. "Vind je het erg? Dat ik je leuk vind? Want anders sorry" stotter ik weer. Onderzoekend kijk ik haar aan terwijl ik op mijn lip bijt. Plots slaan de twijfels toe. Had ik haar wel moeten zoenen? Was dat wel slim of had ik het niet moeten doen? Wat als ze mij nou niet leuk vind? Maar ze zoende wel terug. Maar als ze mij leuk vind, zou ik haar dan durven vragen of niet ? nerveus kijk ik weer naar mijn schoenen. Dan adem ik diep in. "Roxelle, als je mij ook leuk vind, zou je dan..mijn vriendin willen...zijn...?" Zeg ik, terwijl ik stotter en mijn stem op het einde zachter word. Nerveus kijk ik haar aan, wachtend op haar antwoord.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Alicia Rose Stone



    'Ga maar zitten, ik Kiano en Meneer van wie ik de naam niet weet. regelen het wel.'' Ik knik maar vroeg me af wie die Meneer van wie ik de naam niet weet is. “Dit lijkt me niet het juiste moment om aan elkaar voor te stellen. Maar noem me maar Eoin.” Verbaast keek ik naar de vampier die dat zei.. Het was de nieuwe die we langs zagen lopen. Okee..... Dus hij helpt ons en niet zijn soort. De vampier die zich voorstelde als Eoin ging naast me staan waardoor ik me een beetje ongemakkelijk voelde. Ik keek toe hoe Fay en Kiano aan het vechten waren en begon me enorm nutteloos te voelen. Ik ben maar een Mermaid die niet sterker is dan de gewone mens. Nope ik ben gewoon iemand die zich thuis voelt in het water. Ik was zo verdiept in gedachte toen ik schrok dat die Eoin ineens tegen de muur gedrukt stond. Wat moet ik nu doen? Ik raakte een beetje in paniek. Snel stond ik op dat leidde tot duizeligheid maar dat negeerde ik, ''Hey!'' Riep ik naar de vampier die Eoin tegen de muur drukte. De vampier draaide zich om en liet Eoin los. Oh god en nu? Nu liep hij recht op mij af. Angstig zette ik een stap naar achter maar bedacht me dat ik me zo alleen in de val liet lokken. Ik besloot te blijven staan en de vampier was nu akelig dichtbij. ''Dat was niet zo slim Little Mermaid.'' fluisterde hij in mijn oor. Op dat moment knapte iets er iets bij mij en sloeg ik hem volop in het gezicht. Verbaasd keek hij me aan dat al snel veranderde in woede. Ik nam mijn vecht positie aan en ging flink tekeer, de hoofdpijn en duizeligheid negerend.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 13:49 ]


    We all just wanna be somebody

    Roxelle Kiara Carter.



    "Ik..euhm..ik heb euhm gezegd dat ik je ...euhm..leuk...vind...denk ik" stotterde Ayden, Zijn gezicht was knalrood waardoor ik moest lachen. Hij wreef over zijn nek net alsof hij zich schaamt voor wat hij heeft gezegd. "Vind je het erg? Dat ik je leuk vind? Want anders sorry" Hij keek me onderzoeken aan terwijl hij op zijn lip beet. Hij is zooo sexy als hij dat doet. Ik voelde dat mijn gezicht verkleurde toen ik dat dacht. "Roxelle, als je mij ook leuk vind, zou je dan..mijn vriendin willen...zijn...?" Zijn stem werd iets zachter op het eind. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht. ''Ik wil heel graag je vriendin zijn.'' En ik sloeg mijn armen om zijn nek terwijl ik hem zoende. Een gelukzalig gevoel verspreidde zich door mijn lichaam. Dit gevoel wil ik nooit meer kwijt. ''Ik vind je heel erg leuk. Ik heb weet ik niet hoelang al een grote crush op je.'' Zei ik terwijl ik de kus onderbrak. ''Geef me minstens één reden waarom ik je niet leuk zal moeten vinden.''

    [ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 13:49 ]


    We all just wanna be somebody

    KIANO      ODIN      DA      SANGALLO
    “Heroes don’t exist and even if they did I wouldn’t be one of them”
    19 years – werewolf


    Kiano rolde meteen door en kwam met een soepele beweging weer op zijn hurken terecht. Het meeste gewicht had hij toch voor de zekerheid op zijn niet geraakte been. Hoewel hij dacht dat er met zijn andere been niks aan de hand was, durfde hij het er toch niet op te wagen – nu door zijn been heen zakken zou funest zijn.
    Hij merkte dat Fay hem was komen helpen, maar zelf ook in moeilijkheden was. Met een soepele beweging schoot hij overeind, om degene die Fay net van achteren had aangevallen aan de kant te gooien. “Blijf van mijn pack af,” siste hij in het oor van de ander. Hoewel geen enkel verstandig persoon hem ooit als Alfa zou benoemen, was hij op zijn eigen manier toch een Alfa. Hij was er geen van geboorte en hij zou ook nooit tot een pack behoren, laat staan er een overnemen, maar als je tot het selecte groepje mensen die hij wel toeliet in zijn leven hoorde, werd je automatisch een onderdeel van zijn niet-bestaande pack en net als een echte Alfa zou hij voor je vechten.
    Op zulke momenten werd hij ook in uitstraling een echte Alfa. Hij wist het zelf misschien niet en zag zichzelf alleen maar als die ene Omega die het wel zonder pack kon redden, maar op de momenten dat hij zijn Alfa-rol aannam, groeide hij figuurlijk ineens een heel stuk en er waren ook genoeg vampiers die konden vertellen dat het zelfs in zijn krachten te merken was.
    Nu hij het aura van een Alfa begon te krijgen, werden de vampiers toch wel bewust. Het was algemeen bekend dat een Alfa die voor zijn pack vocht een veel groter gevaar was dan iedere willekeurige Beta. Kiano zag slechts hoe de vampiers zich een stukje terugtrokken en hoe hij wat ademruimte kreeg. Hij grijnsde uitdagend.
    “Bang geworden?” Een enkeling wilde op zijn uitdaging ingaan, maar een blik op de rest was genoeg om af te wachten. Af en toe wierpen ze een blik op de vampier die blijkbaar Kiano’s kant gekozen had en op Alicia, die met de leider in gevecht waren. Ze wisten duidelijk niet wat ze nu moesten doen nu hij een Alfa bleek te zijn, maar Kiano had geen flauw idee waarom. Het was niet zo dat ze nou heel hard aan het verliezen waren geweest, maar toch begonnen ze zich zo te gedragen. Hij vond het wel goed zo. Nu had hij tenminste heel even de tijd om uit te proberen of zijn been zijn gewicht alweer zou kunnen houden.




    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Fay Jazzlynn Nightwood



    Ik kom met een klap op de grond terecht. Gelukkig kom ik op mijn linkerschouder terecht, en niet vol op mijn hoofd. Ik draai mij om zodat ik zit, en duw mij met mijn voeten een klein stukje naar achteren. "Blijf van mijn pack af" hoor ik Kiano ineens sissen. Een warm en trots gevoel verspreid zich Door mijn borstkas. Ik heb geen idee waarom het gevoel er is, maar fijn is het wel. Van de grote groep mensen zijn er nu nog maar een handjevol, die op twee na allemaal supernatural zijn. Ik zucht en kom omhoog van de grond. Een golf van pijn vloeit Door mijn schouder, en daarna blijft het irritant kloppen. Ik speur met mijn ogen af hoe het met Alicia is. Tot mijn verbazing staat ze de leider van het groepje in elkaar te slaan. Ik loop in de richting van Kiano. "Beter gaan jullie naar jullie les toe" grom ik boos naar de overige vampiers. Twee druipen gelijk af, en drie blijven er nog staan. Als ik een stap naar voren zet en mijn tanden ontbloot schieten ze ook weg. Ik grijp Kiano bij zijn goede arm. "Je moet met je arm naar de huisarts toe" zeg ik zacht In zijn oor, terwijl ik mijn ogen over zijn gezicht laat dwalen. Dan doe ik iets wat ik nooit van mezelf verwacht had. Ik druk een snelle kus op Kiano ' s wang. Het is niet meer dan een snelle aanraking. Net een streling. "Be..Bedankt" Fluister ik zacht. Dan loop ik naar Alicia toe om haar te helpen met de laatste, alhoewel het eruit ziet dat ze geen hulp nodig heeft. Als ik mijn blik naar de nieuwe -Eoin heette hij- verplaats zie ik dat hij meer Hulp nodig heeft dan Alicia, dus besluit ik hem te helpen, ookal voelt mijn schouder of hij elk moment kan ontploffen.

    (Ik ben morgen hele dag weg, wedstrijd van paardrijden maar moet van half 12 tot 7 uur op de manege blijven dus heb even snel een hoofdstuk getypt)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.