• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 13:44 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Gandhi schreef:
    (...)

    Bovenaan onder de zwarte balk normaal.

    Of als het niet bij je quicklinks staat: mijn stories geloof ik en dan links bovenaan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wolfram schreef:
    Weet iemand hoe ik op het ''Bord'' moet komen van al je creaties en statestieken? heheh


    Als je het Dashboard bedoelt ben ik daar gekomen via 'mijn quizzen' en daarna zie je in de linker hoek home>dashboard>quizzen en dan kun je gewoon op dashboard klikken. Het is waarschijnlijk niet de meest efficiënte manier, maar t werkt wel x)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 15:38 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Maar ik heb nog steeds paasei 13 niet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Maar ik heb nog steeds paasei 13 niet!

    Nope ik ook niet


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Hahaha^^ ik was gewoon te snel met ophangen!


    Je zou sneller verwachten van een chaser. Het viel eigenlijk een beetje tegen. Toch niet zo goed als je zelf denkt? Overigens moet je ook eigenlijk wel al die paaseieren vinden met deze username :p


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Je zou sneller verwachten van een chaser. Het viel eigenlijk een beetje tegen. Toch niet zo goed als je zelf denkt? Overigens moet je ook eigenlijk wel al die paaseieren vinden met deze username :p

    Hahahahhahhhaa


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    45 paaseiren gevonden :D

    46!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Je zou sneller verwachten van een chaser. Het viel eigenlijk een beetje tegen. Toch niet zo goed als je zelf denkt? Overigens moet je ook eigenlijk wel al die paaseieren vinden met deze username :p


    Het was ook niet vliegend he! Daar lag het gewoon aan! En ja, dat jij dat nou niet doet! Omdat je mod bent, lol ;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn laptop en telefoon zijn both kapot en nu moet het vriendje van mn zus op de computer van mijn moeder, wat dus betekent dat ik geen paaseieren meer kan zoeken. ik denk eigenlijk dat dat wel even beter is, kan ik nog naar stad enzo HAHA


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    IK HEM HEEEEMMM


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heeft je gedicht gewerkt Jip? :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zit op 41 en het wordt nu echt even tijd voor een pauze, but I'll be back...


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    ProngsPotter schreef:
    IK HEM HEEEEMMM


    13? WAAr?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    46