• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Knap van de mensen die er zoveel vinden. Stiekem denk ik nog steeds dat dit is om iedereen heel quizlet te laten leren kennen. Ik ben op pagina's geweest waar ik nooit of haast nooit kom.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Knap van de mensen die er zoveel vinden. Stiekem denk ik nog steeds dat dit is om iedereen heel quizlet te laten leren kennen. Ik ben op pagina's geweest waar ik nooit of haast nooit kom.

    Dit dus. Nooit geweten dat er zoiets als Changelog bestaat hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik weet zelf niet welke ei nummers ik nu heb


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Eledhel schreef:
    (...)
    Dit dus. Nooit geweten dat er zoiets als Changelog bestaat hahaha
    \

    Inderdaad. De shoutbox kende ik wel, maar daar was ik a lang niet meer geweest. Daar kreeg ik trouwens geen ei of ik heb het scherm gemist.


    Physics is awesome

    Ik kreeg bij de shoutbox twee eieren


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    Ik weet zelf niet welke ei nummers ik nu heb

    browse geschiedenis > zoeken op "paasei gevonden" > alle links ctrl+klik of klikken met scrollwiel en je kan alle nummers zien.
    Op mobiel werkt het hetzelfde, al kan je dan je vinger even op de link houden en niet de pagina openen, als het goed is kan je dan in de link het ei nummer zien

    // Ik zit nu echt vast op 58 en zou niet weten waar ik nog meer kan zoeken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:07 ]

    Flowerpowers schreef:
    Ik kreeg bij de shoutbox twee eieren


    Zeg, wil je me niet jaloers maken?!


    Physics is awesome

    Wie wil er een paasei ruilen?


    You are my piece of paradise.

    Flowerpowers schreef:
    Ik kreeg bij de shoutbox twee eieren


    Twee? Ik eentje. O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wie van jullie heeft er al veel eieren en kan ik een pb sturen? Een van mijn links van "paasei gevonden" in mijn geschiedenis klopt niet, ik kom dan uit op de plek waar het eitje ligt in plaats van dat ik het nummer van het ei zie. Ik ben op dit moment alle eieren die ik al gevonden heb aan het uitzoeken, daarom zou ik het wel fijn vinden om te weten welk nummer dat ei is, haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb op 2 januari, 18 januari en 17 februari ook een paasei gevonden dus nu vraag ik mij echt af hoe dit kan.


    Physics is awesome

    Eledhel schreef:
    Wie van jullie heeft er al veel eieren en kan ik een pb sturen? Een van mijn links van "paasei gevonden" in mijn geschiedenis klopt niet, ik kom dan uit op de plek waar het eitje ligt in plaats van dat ik het nummer van het ei zie. Ik ben op dit moment alle eieren die ik al gevonden heb aan het uitzoeken, daarom zou ik het wel fijn vinden om te weten welk nummer dat ei is, haha.


    Ik heb er bijna 60 en alles bijgehouden. Stuur maar een pb


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    45 eitjes en ik ben op, ik weet nu wel alle 45 nummers.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 20:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Negasonic schreef:
    (...)
    browse geschiedenis > zoeken op "paasei gevonden" > alle links ctrl+klik of klikken met scrollwiel en je kan alle nummers zien.
    Op mobiel werkt het hetzelfde, al kan je dan je vinger even op de link houden en niet de pagina openen, als het goed is kan je dan in de link het ei nummer zien

    // Ik zit nu echt vast op 58 en zou niet weten waar ik nog meer kan zoeken.


    Ik heb een deel van de brown geschiedenis verwijdert


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb er bijna 60 en alles bijgehouden. Stuur maar een pb

    60! Omggg


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.