• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Het duurde inderdaad niet lang


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    JAAYY


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    34 eitjes (cat)


    El Diablo.

    Djuh he, het is toch wel echt flauw dat er achter dit topic geen paasei zit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    @Lily (laatste post)
    Jullie zijn echt zo grappig, ook omdat ik dus met ASWAT bezig ben, en precies hetzelfde doe XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Je moet maar zeggen 'Als je je arm opeet krijg je een ei' en iedereen doet' t. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    47 paaseieren C;

    Patholoog schreef:
    Djuh he, het is toch wel echt flauw dat er achter dit topic geen paasei zit.

    Dat heb ik ook al gedacht :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wolfram schreef:
    47 paaseieren C;

    Aaaihh, 46 :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik blijf steken op 57.

    De nieuwe Quizlet hype: paaseieren zoeken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    33 eitjes


    You are my piece of paradise.

    Romi schreef:
    De nieuwe Quizlet hype: paaseieren zoeken.

    Hahahaha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Negasonic schreef:
    Ik blijf steken op 57.

    Ik op 52 :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Romi schreef:
    De nieuwe Quizlet hype: paaseieren zoeken.

    Ik weet niet of de paaseieren het aantal creaties over Tokio Hotel kunnen evenaren. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury