• Hoi lieve Q-ers!

    Allereerst wensen wij iedereen een heel fijne Pasen toe. Hopelijk gaan jullie leuke dagen tegemoet met brunchen, diners, paaseitjes, eieren schilderen en noem maar op. Pasen brengt ook de nodige gezelligheid met zich mee. En ook op Quizlet! ''Maar hoe dan?'' zul je waarschijnlijk denken. Nou.. door in de sfeer te blijven beginnen we vanaf morgen NU met een Paaseieren actie!


    Op heel Quizlet hebben wij een aantal paaseieren verstopt. Wanneer je op die pagina komt, verschijnt er een pop-up waardoor je zelf al weet dat je 1 paasei hebt gevonden. Wij zullen niet prijsgeven hoeveel paaseieren verstopt zijn, maar achter de schermen krijgen wij een lijst te zien met het aantal gevonden eieren per user. Dat is des te leuker om heel veel paaseieren te zoeken! Maak er een soort sport van!

    De user die het meeste aantal paaseieren vindt zal maar liefst 100 credits krijgen. Alleen zit er een 'maar' achter. Wanneer de meeste paaseieren gevonden zijn door meerdere users, dan wordt de prijs van 100 credits verdeeld. Zijn er twee gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 50 credits. Zijn er vier gedeelde eerste plekken dan krijgt ieder 25 credits en ga zo maar door.

    26 maart 12.00 zal de paasactie sluiten en gaan wij achter de schermen druk bezig met het nakijken van de gevonden eieren. Wij hopen op goed speurende paashazen dit jaar.

    Hopelijk krijgen jullie de Paaskriebels hierbij te pakken. Begin morgen maar gauw met zoeken en geniet van de Paasdagen!

    Groetjes,
    Het moderatorteam

    Alsjeblieft geen valse meldingen maken, want je krijgt er geen paaseitje voor!
    Dit eveneens voor het activeren van creaties. Gelieve alleen nuttige creaties te maken.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 maart 2016 - 19:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mag ik een tipje? *puppyeyes*


    You are my piece of paradise.

    Wasikowska schreef:
    #50 is smerig. :'D

    Die heb ik al lang :'D

    Ik weet de nummer van de shoutbox niet :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eledhel schreef:
    Het stomme is dat ik niet heb bijgehouden welke paaseieren ik allemaal al heb, dus misschien heb ik nummer 13 allang :'D


    I second this.


    Heaven is a place that we all have

    Eledhel schreef:
    Het stomme is dat ik niet heb bijgehouden welke paaseieren ik allemaal al heb, dus misschien heb ik nummer 13 allang :'D


    Haha, dit inderdaad. lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wasikowska schreef:
    #50 is smerig. :'D

    En waar is die? :X

    // ik ruil de plek van #13 voor info over #50

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 18:22 ]

    Negasonic schreef:
    (...)
    En waar is die? :X

    // ik ruil de plek van #13 voor info over #50

    JA JA IK IK IK
    EDIT: ik heb je een PB gestuurd :Y)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 18:25 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Negasonic schreef:
    (...)
    En waar is die? :X

    // ik ruil de plek van #13 voor info over #50

    Dit gaat er juist voor zorgen dat er heel veel winnaars uit de bus komen hea? ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Dit gaat er juist voor zorgen dat er heel veel winnaars uit de bus komen hea? ;p

    Hahaah klopt


    Ik vraag me af of anderen nog nieuwe dingen geleerd hebben door het zoeken van eieren?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 18:31 ]

    Negasonic schreef:
    (...)
    En waar is die? :X

    // ik ruil de plek van #13 voor info over #50


    Ik heb ze allebei^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb ze allebei^^

    Ik ook nu (: wat een rottige beide

    Wat een leuke verassing haha, ik schrok wel even, dacht eerst dat ik een RPG post had verwijderd.


    I just caught the wave in your eyes

    Negasonic schreef:
    (...)
    Hahaah klopt


    Ik vraag me af of anderen nog nieuwe dingen geleerd hebben door het zoeken van eieren?
    Ik heb geleerd dat ik Quizlet op chrome echt al maanden op de mobiele versie had staan. Dat de site er daarom al die tijd zo raar uitzag. :'D Not too proud of it.


    She's imperfect but she tries

    Negasonic schreef:
    (...)
    Ik ook nu (: wat een rottige beide


    Ik ben desperate voor een nieuw ei. Ik heb ze al tijden niet meer D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zit vast op 45 ö


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    59 alweer


    Sidera nostra contrahent solem lunamque