• "Dear Mr. Vernon, we accept the fact that we had to sacrifice a whole Saturday in detention for whatever it was we did wrong. What we did *was* wrong. But we think you're crazy to make us write an essay telling you who we think we are. What do you care? You see us as you want to see us - in the simplest terms, in the most convenient definitions. You see us as a brain, an athlete, a basket case, a princess and a criminal. Correct? That's the way we saw each other at 7:00 this morning. We were brainwashed."




    Zaterdagochtend, zeven uur. Acht leerlingen verzamelen zich op de lege parkeerplaats van hun middelbare school met het vooruitzicht dat ze de hele dag één benauwd, smerig en klein lokaal door zullen brengen, in complete stilte. Zes compleet verschillende personen - ieder passend in een bepaald stereotype, en zo zien ze elkaar ook. Als die stereotypen. Hun opdracht voor de dag nablijven is dat ze elk een essay van minstens 10 bladzijdes moeten schrijven over wie ze precies zijn.
    Acht compleet verschillende karakters opgesloten in een klein lokaal zorgt natuurlijk voor de nodige ergernissen en dramatiek, vooral op een zaterdagochtend. De dag gaat dan ook gepaard met enige drama; zoals ruzies; proberen te ontsnappen uit het klaslokaal; hook-ups; en nog veel meer. Alles om maar niet te denken aan dat 10-pagina lange opstel.
    Maar al snel komen de leerlingen er achter dat die stereotypes slechts dat zijn - stereotypes. En zijn ze eigenlijk wel zo verschillend?
    Acht verschillende personen die in een tijdspan van zo'n tien uur meer over elkaar te weten komen dan dat ze in jaren hebben kunnen doen.
    Gebaseerd op de gelijknamige film.








    "You see us as you want to see us—in the simplest terms, in the most convenient definitions. But what we found out is that each one of us is a brain...and an athlete...and a basket case...a princess...and a criminal. Does that answer your question?"




    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Stereotype:
    Reden voor nablijven:
    Persoonlijkheid:
    Uiterlijk:


    Regels:
    Quizlet huisregels
    Reservering blijft een week staan
    Ben je niet in staat voor een langere tijd te reageren, meld het even
    Minimaal 250 woorden per post
    16+ toegestaan, vermeld dit wel even bovenaan je post


    Rollen:
    Jongens 4/4 VOL
    - The "brain" - Tobias "Tobi" Braiden - Triskele
    - The "criminal" - Tyler Sevastian Romanov - MaIec
    - The "prep" - Charles "Charlie" Harrison Montforth - Millard
    - The "believer" - Nathaniel “Nath” Evan Dawson - JamesPotter

    Meisjes 4/4 - VOL
    - The "artist" - Rosemary "Rose" Fall - aethereal
    - The "princess" - Tess Lynn Clairs - Dalis
    - The "athlete" - Kara Alyssa Macey - Remarkeyable
    - The "troublemaker" - Santana Eleanora Martínez - Dumbledore


    Topics
    Rollentopic x
    Praattopic x
    Speeltopic x

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 23:27 ]


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Triskele schreef:
    Iemand voor Tobi?


    Ik heb Tess :)

    Iemand nog van plan aankomende week te posten? Ikzelf ben de komende twee weken vrij druk dus zal niet extreem veel tijd hebben, maar zal wel proberen nog wat te schrijven.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    aethereal schreef:
    Iemand nog van plan aankomende week te posten? Ikzelf ben de komende twee weken vrij druk dus zal niet extreem veel tijd hebben, maar zal wel proberen nog wat te schrijven.


    IK! Denk ik :')


    take me back to the basics and the simple life

    Still waiting on someone for Tobi.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    Still waiting on someone for Tobi.


    ^ ik denk dat Tobi en Rose elkaar via-via wel kennen, dus hij kan met haar praten als je dat wilt!


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    aethereal schreef:
    (...)

    ^ ik denk dat Tobi en Rose elkaar via-via wel kennen, dus hij kan met haar praten als je dat wilt!


    Kom maar hoor c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand voor Tess?

    @Dalis Tyler?


    El Diablo.

    Ik zal een post schrijven :) @malec

    JustJake schreef:
    (...)

    Kom maar hoor c:


    Ik post waarschijnlijk morgenavond, heb vandaag een toelatingsdag gehad dus ben nogal moe haha.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars