• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:08 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nog nooit gevlogen. Maar ik heb er voor zover ik weet geen angst voor. Alleszins veel succes!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik houd van vliegtuigen. <3____<3
    Nog nooit op zomervakantie geweest zonder vliegtuig en het gaat denk ik ook niet snel gebeuren. :') Dus ja, ik heb geen vliegangst en ik heb ook geen tips om er vanaf te geraken. Maar alles komt goed, want vliegen is awesome. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een angst kan je niet echt 'overwinnen', sorry x) maar je kan er wel mee leren omgaan. Het ding is dat je bij angsten wel weet dat het niet eng is, maar je er toch bang van bent. Zo heb ik hoogtevrees (echt verschrikkelijk om dat te hebben D: ) Het is niet dat ik écht denk dat ik ga vallen wanneer ik op een toren sta, maar toch ben ik bang.
    Hetzelfde met vliegangst; het enige wat je kan doen is er zo min mogelijk aan denken. Kijk een film, lees een boek; zoek afleiding! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb nog nooit gevlogen, maar ik ben er als de angst voor om mijn voeten niet op de vaste grond te hebben (hoogtevrees), dus ik heb echt geen enkele idee hoe ik het dan zou doen. Meestal vermijdt ik zulke dingen, maar ik ben wel erg jaloers dat je naar Tokyo gaat! Me want too. Heel erg veel plezier!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben niet bang, maar ik heb wel een hekel aan vliegen, waarschijnlijk door mijn hoogtevrees. Ik probeer mezelf altijd bezig te houden met lezen enzovoorts, maar ik zit nooit langer dan een uurtje in het vliegtuig.


    Take risks and conquer your fears.

    Misschien kan je voor het lange gedeelte een reispilletje nemen? Juist omdat die je nogal slaperig maken. Een rustig muziekje op en proberen even een paar uurtjes te overbruggen.

    Vooral ook er bij stil staan aan wat voor reis je nu begint. Mijn eerste keer vliegen was direct naar America, ook een vrij lange vlucht dus, maar gelukkig had ik geen vliegangst. Ik heb gewoln eens een beetje rondgekeken (mensen geobserveerd, mehe) en wat gekletst met de mensen naast mij. En filmpjes gekeken. (:


    The truth is out there.

    Ik heb vliegangst, ook al heb ik best vaak gevlogen. Bij mij is er niet echt iets wat ik eraan doen. Als je makkelijk kan slapen, is het zeker een aanrader om te proberen. En zoals iedereen boven me ook zegt: afleiding zoeken. Muziek luisteren, film kijken, boek lezen enzovoort. Oh ja en niet teveel denk aan het feit dat je in een vliegtuig zit.


    My fake plants died because I did not pretend to water them