• {17 Juli 2011}


    Characters:
    •Meiden:
    - Towers ~ Sasha Wayward
    -Avalance
    -Malec
    - Dalis
    -
    •Jongens:
    - watahmaloehn - Caesar James Castles
    -Falahee
    - Adaptations
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zijn/Haar leven nu:
    Relaties:
    Extra:

    Regels:
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    Hierin kunnen relaties besproken worden, dingen over die avond, random dingen,...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 11:40 ]

    Ik stel voor dat misschien iedereen een lijstje maakt?

    Is prima! Ik zal er zo aan beginnen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oke super!

    Sasha Wayward
    Sasha en Caesar zaten in een relatie en ook tijdens hun vakantie maar toen Cheryl vermist was geraakt is het contact verloren geraakt en door dat ze beide erg emotioneel waren is de relatie stuk gelopen.
    K I R A N R A M Y A M O H A N
    ?
    Mateo "Matt" Alejandro Lopez en Ryder Kale Bennett

    Ik had beetje in mijn hoofd dat Matt, Ryder en Caesar erg goede vrienden waren; ik wist niet echt iets bijzonders dus misschien jullie?

    Aurora Belle Johnson
    ?
    Antonina 'Nina' Rostenkowski

    Denk dat Caesar het niet erg goed met haar kan vinden omdat ze erg zachtaardig is en behoorlijk beïnvloedbaar, misschien dat hij haar wel eens heeft gemanipuleerd op vakantie in iets?

    L E I L A N A T A L I A R O S E
    Zou haar zeker aantrekkelijk hebben gevonden maar nooit verder zou willen gaan in een relatie met haar aangezien ze te fel en te extreem is in zijn mening, misschien dat ze het wel altijd leuk vonden om samen uit te gaan en elkaar altijd opzochten ook op vakantie.



    Dit zijn maar ideeën en bij de vraagtekens kon ik niet zo heel goed wat bedenken dus ideas are welcome c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    Antonina 'Nina' Rostenkowski[/b]
    Denk dat Caesar het niet erg goed met haar kan vinden omdat ze erg zachtaardig is en behoorlijk beïnvloedbaar, misschien dat hij haar wel eens heeft gemanipuleerd op vakantie in iets?


    Klinkt goed! Aan wat voor iets zat je te denken, van de manipulatie?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mijn lijstje komt straks! (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Avalance schreef:
    (...)

    Klinkt goed! Aan wat voor iets zat je te denken, van de manipulatie?


    Zo ver was ik eigenlijk nog niet :') wat lijkt jou het leukste?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    watahmaloehn schreef:
    (...)

    Zo ver was ik eigenlijk nog niet :') wat lijkt jou het leukste?

    Geen idee. Maar vroeger had Nina een crush op Matt, misschien kunnen we daar wat mee?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Okay guys I suck officially in relaties. Maar ik heb wat suggesties gedaan, misschien weten jullie iets beters/anders. Let me know. :')
    Dit is moeilijk.

    Sasha's relaties

    — Caesar Castles
    Sasha en Caesar waren een item. Alhoewel Sasha soms best casual kon zijn in de manier waarop ze haar liefde uitte, betekende hij heel veel voor haar en dat wist hij. Ze heeft buiten hem ook nooit echt serieuze relaties gehad. Door Cheryl's verdwijning kwam er een onvermijdelijke breuk. Iets waar ze ook best lang ziek van is geweest.

    — Kiran Ramya Mohan
    ? (Geen innerlijk so idk)

    — Mateo Alejandro Lopez
    Broer/zus relatie? Let me think about this. :')

    — Ryder Kale Bennett
    Sasha is goed in het vinden van mensen met potentieel. Daarom heeft ze Ryder zo veel mogelijk geholpen met studeren. Door het vele samen zijn met studeren en daarbuiten ook nog eens vrienden zijn in dezelfde vriendengroep, is het uiteindelijk uitgebloeid tot een crush. Sasha was echter loyaal aan Caesar en heeft door de verdwijning van Cheryl nooit die keuze hoeven maken. Het contact verwaterde en ze heeft Ryder eigenlijk nooit meer gesproken nadat ze vertrok voor college.

    — Aurora Belle Johnson
    Any ideas?

    — Antonina Rostenkowski
    Nina en Sasha waren zulke goede vriendinnen dat ze net zo goed zussen hadden kunnen zijn. Waar Sasha was, was Nina en vice versa. Nina was degene aan wie Sasha al haar geheimen vertelde. Al haar toekomstplannen, zorgen, fouten. Ze had gedacht dat wat er ook zou gebeuren, ze in ieder geval Antonina zou hebben. Cheryl's verdwijning maakte dat echter ook kapot. En omdat Nina zo ver weg verhuisde, wist dat contact uiteindelijk ook te vervallen.

    — Leila Natalia Rose
    Partyfriends / Drinkingbuddies (?)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 21:58 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Towers schreef:
    — Antonina Rostenkowski
    Best friends, sister—like (?)

    Is goed! ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Iemand een relatie met Leila ? (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik heb Aurora? (Maar ik maak binnenkort nog een lijstje)

    Ryder's relationships

    Sasha Wayward: Sasha zag altijd Ryder's potentie en ze kon er niet goed tegen dat hij niet zijn best deed, dus probeerde zij hem altijd zo veel mogelijk te motiveren. Dit was niet altijd gewenst, maar hij waardeerde de moeite die ze voor hem deed en zag haar als een goede vriendin. Hij ontwikkelde na een tijdje ook gevoelens voor haar, maar ze zaten beiden al in serieuze relatie's en Ryder heeft deze gevoelens dus nooit echt de kans gegeven om te groeien.
    Antonina 'Nina' Rostenkowski: Ryder en Nina hadden een relatie die na Cheryl's verdwijning stuk is gelopen. Dit komt voor het grootste deel omdat Ryder zich enorm heeft teruggetrokken na het ongeluk. Ryder ziet Nina niet meer, maar denkt af en toe nog aan haar.
    Leila Natalia Rose: Ryder is best rustig dus ik denk niet dat die twee het goed zouden kunnen vinden. Hij zal haar al snel te druk vinden, heb jij misschien een leuk idee voor die twee?
    Kiran Ramya Mohan: rol is nog niet af :3
    Aurora Belle Johnson: Aurora komt over als niet een heel druk meisje, dus ik denk dat Ryder wel goed met haar om zou kunnen gaan. Ik zie verder niet veel speciaals tussen die twee dus gewoon vrienden is ook goed toch? (:
    Caesar James Castles: Een groepje met Matt tussen die twee klinkt wel goed. We zijn/waren natuurlijk allemaal vrienden, maar misschien dat die drie elkaar langer kenden en al langer vrienden waren voordat ze de rest hadden ontmoet?
    Mateo "Matt" Alejandro Lopez Zie boven^^

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 17:51 ]


    in a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.

    Adaptations schreef:
    Antonina 'Nina' Rostenkowski: Misschien dat Ryder en Nina ooit eens iets hebben gehad en het daardoor heel awkward tussen die twee is?

    Hahah, ja, lijkt me cute ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Nina's relaties;
    [de meesten zijn al officieel]

    Sasha Wayward~ Sasha was eerder een zus, dan een vriendin. Op de goede manier natuurlijk. Nina kon alles met haar delen en voelde zich veilig bij haar. Echter verwaterde hun contact toen Nina naar Parijs verhuisde, iets wat ze wel spijtig vond.
    Caesar Castles~ Caesar en Nina waren nooit de beste vrienden, dat stond wel vast. Tijdens hun vakantie besloot de jongeman om haar wat te manipuleren. Als zij drugs voor hem regelde, hield hij zijn mond.
    Kiran Ramya Mohan~ Nog niet af...
    Mateo "Matt" Alejandro Lopez~ Ah, Matt. Nina had vroeger een lichte crush op hem, maar dat was lang geleden. Meer dan een lichte crush was het niet. Toen Nina een relatie had met Ryder was deze er ook niet meer, gelukkig maar.
    Ryder Kale Bennett~ En daar hebben we onze Ryder. Nina en hij hebben een tijdje een relatie gehad, en toen het uitging was het wel wat awkward tussen de twee. Om eerlijk te zijn heeft Nina in de tijd dat ze in Parijs woont wel enkele keren aan hem gedacht.
    Aurora Belle Johnson~ Volgens mij kunnen Aurora en Nina wel goed met elkaar overweg. Misschien dat de twee nog contact zijn blijven houden via Skype of dergelijke?
    Leila Natalia Rose~ De twee botsen volgens mij qua karakters. Of dit zorgde voor een vriendschap, of het tegenovergestelde. Wat lijkt jou leuk?
    Allison Jane Evans~ Goede vrienden, lijkt me? Idk, ik weet even niets. Nina zal waarschijnlijk wel geschokt zijn als ze erachter komt wat er allemaal met haar gebeurd is, en probeert haar zo goed mogelijk te helpen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 14:08 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.