• {17 Juli 2011}


    Characters:
    •Meiden:
    - Towers ~ Sasha Wayward
    -Avalance
    -Malec
    - Dalis
    -
    •Jongens:
    - watahmaloehn - Caesar James Castles
    -Falahee
    - Adaptations
    -

    Lijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Zijn/Haar leven nu:
    Relaties:
    Extra:

    Regels:
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    Hierin kunnen relaties besproken worden, dingen over die avond, random dingen,...

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 11:40 ]

    Ik ga vandaag schrijven! Dus Sasha komt als ik ben uitgegeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Smakelijk!!

    Sorry dat ik geen tijd had om te reageren, was ziek! Nu gaat het beter en ga proberen vandaag of morgen mijn rp te maken :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Gaat deze rpg nog door eigenlijk? Ik zou het wel spijtig vinden als hij nu al dood was...


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    Gaat deze rpg nog door eigenlijk? Ik zou het wel spijtig vinden als hij nu al dood was...


    Ik heb eventjes snel een post geschreven, dat Kiran naar de inspecteur toe loopt en vraagt waar ze heen moeten, dus ik hoop dat het nu weer verder kan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Voor het geval jullie niet weten 25 april tot 25 mei ben ik er niet!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    hallo iedereen wat is er zoal allemaal gebeurt?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    De RPG is dood gegaan, dus dit is nogal niet nodig..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wat jammer ja, ik dacht dat het wel vooruit zou gaan, ook zonder mij


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.