• Want ik moet over een uur naar de tandarts (no_chears).
    Ik schaam me er best voor eigenlijk, maar ik heb echt een hekel aan de tandarts, zelfs als ik alleen voor controle moet. Drie maanden geleden dacht ik al 'kut, ik moet "bijna" naar de tandarts', en nu kijk ik er al twee weken tegenop en ben ik zenuwachtig. Het was eigenlijk iets waar ik dacht ik wel overheen zou groeien, maar ik vrees dat ik er mijn hele leven aan vastzit.

    Nu ben ik vorig jaar naar een andere tandarts gegaan en moest ik tien gaatjes laten vullen (twee heeft ze uiteindelijk laten zitten, om te kijken of ze nog verder zouden gaan), dus ergens ook wel logisch dat ik er nu tegenop zie.

    Afijn, zijn hier nog meer mensen met een tandartsfobie?
    Als ik er logisch over nadenk is er echt geen reden om bang te zijn voor een tandartscontrole - maar ja. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Escapism schreef:
    (...)

    Dunno hoe het in België zit, maar als ik mij niet vergis moet je tot je 18e elk half jaar gaan in Nederland en mag je daarna zelf beslissen. Dacht ik toch.

    Verschilt een beetje per zorgverzekering en gebit. Het is alleen dat je tot je 18e 2x vergoed krijgt en daarna ligt het aan je zorgverzekering en wat er in je (aanvullende) pakketten zit. Maar mijn tandarts ziet mensen met een slecht gebit liefste twee keer per jaar, omdat je tussen die tijd ook al een aantal problemen kan krijgen en dan is hij er sneller bij.

    Ik heb overigens nog nooit problemen gehad mijn gebit (geen gaatjes, geen vullingen, geen beugel), alleen cylen (of hoe dat ook heet). *klopt dit heel stevig af*
    Ik heb daarom ook niet zoveel schrik voor mijn tandarts, gelukkig. Het is ook een best aardige man, vraagt altijd hoe het met me gaat en hoe het met de studie is. ^^
    Hij heeft wel al voorspelt, dat mochten mijn verstandskiezen doorkomen, ik problemen ga hebben. Ze stonden namelijk zijwaarts ofzo?
    Ik duim iig dat ze niet gaan doorkomen x'D

    Succes trouwens Natas! Ik duim voor je ^^

    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 12:50 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    SmaII schreef:
    Ik lees nu pas dat jullie 1 keer per jaar gaan, wat? Ik moet elk halfjaar, wat.


    Ik ga ook elk halfjaar (Nederland hier) x] Alleen vorig jaar had ik drie kleine gaatjes en heb ik het prompt een heel jaar uitgesteld :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ga normaal ook elk halfjaar alleen laatst moest ik twee keer extra heen voor mijn uitstekende kaakbot. Meestal heb ik niks though.


    Happy Birthday my Potter!

    Heb ooit vier volwassen kiezen (ik kan je vertellen die komen er dus niet gemakkelijk uit met die wortels) moeten laten trekken toen ik 11 was, tien jaar later ben ik nog steeds niet over mijn trauma heen. Iedere controle huil ik van angst.

    Ben wel blij te zien dat ik niet de enige ben zeg, ik dacht dat ik een vreemd geval was. Maar dat valt gelukkig nog mee.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik moet blokjes dus zo erg is dat nog niet dat je even op controle moet!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful