• Hallo,

    In de maand juli ben ik van plan Wie is de Mol te gaan organiseren. Hiervoor zoek ik 10 kandidaten en het leek me leuk om ook aan jullie te vragen of jullie het leuk zouden vinden om mee te doen. Alles is nog onder voorbehoud, omdat ik nog druk bezig ben met de voorbereidingen. Mocht alles lukken, dan zal de echte aanmelding ergens midden/eind april plaatsvinden. Mijn vraag aan jullie is dus nu, zouden jullie het leuk vinden om hieraan mee te doen? Hieronder volgt wat praktische informatie:

    - wat is "Wie is de Mol"?
    "WIe is de Mol" is een spel dat al enkele jaren op tv te volgen is. Mijn versie is hier dan ook op gebaseerd. Tien kandidaten proberen d.m.v. opdrachten geld te verdienen voor de pot. Een van hen is de mol. Zijn doel is om de pot zo laag mogelijk te houden. De overige kandidaten proberen de mol te ontmaskeren. Degene die op het eind weet wie de mol is en de meeste vragen over deze mol goed kan beantwoorden, wint het spel. Voor meer informatie kun je hier klikken

    - inleg
    Wat de exacte inleg zal gaan worden is nog niet bekend. Dit hangt namelijk af van wat het uiteindelijke programma zal gaan worden. Toch ga ik uit van zo'n 15 euro p.p.

    - overige kosten
    Naast de inleg zijn de enige bijkomende kosten jouw reiskosten. De kosten die tijdens het spel worden gemaakt (denk aan eten, drinken, reiskosten tijdens het spel) zullen uit de pot komen. Het deel v/d pot dat overblijft, gaat naar de winnaar en naar de mol.

    - duur
    Het zou in principe maximaal 5 dagen moeten duren, mocht je er natuurlijk zolang in blijven zitten. Het spel wordt gespeeld van donderdag t/m maandag in de maand juli. De exacte data zijn nog onbekend. Het is ook de bedoeling om op het einde met z'n allen weer bij elkaar te komen. Mocht je mee willen doen, maar van ver komen en een tussentijdse reis niet zien zitten, dan kan ik nog kijken of er iets geregeld kan worden.

    - bereikbaarheid
    Het is de bedoeling dat iedereen dag 1 verzamelt op Schiphol. Vanaf hier kan een bus worden genomen naar de verblijfplaats.

    Vragen kunnen natuurlijk hier in dit topic gesteld worden. c:

    Deelnemers
    Zeker
    -

    Misschien
    JamesPotter
    ProngsPotter
    Oakenshield
    Flowey
    Sans

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:44 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    HAHA OKE IK HAD NIET DOOR DAT JIJ HET WAS.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ziezo *O*
    Ik hoop echt dat er een aantal mensen zijn wie dit leuk lijkt, want dit is echt geweldig ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    OakenshieId schreef:
    HAHA OKE IK HAD NIET DOOR DAT JIJ HET WAS.


    Ik ben goed geworden in undercover gaan op Q :Y)


    ProngsPotter schreef:
    Ziezo *O*
    Ik hoop echt dat er een aantal mensen zijn wie dit leuk lijkt, want dit is echt geweldig ^^


    Dat hoop ik ook! Er zijn nog een aantal mensen buiten Q waarvan ik denk dat die ook wel mee willen doen, dus het zou opzich haalbaar moeten zijn. Het zal alleen echt aan de datum gaan liggen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik had voor mijn achttiende verjaardag een widm feestje georganiseerd inclusief zelfbedachte opdrachten. Het is heel leuk om te organiseren^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kenways schreef:
    (...)

    Dat hoop ik ook! Er zijn nog een aantal mensen buiten Q waarvan ik denk dat die ook wel mee willen doen, dus het zou opzich haalbaar moeten zijn. Het zal alleen echt aan de datum gaan liggen.


    Ohh, top!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    mhh, maybe


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GrandR schreef:
    mhh, maybe


    Ik kan je op misschien zetten dan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    heee wat een leuk idee! Wij gaan voor school dit jaar als afscheidsdag van de klas of hoe dat ook alweer heet ook wie is de mol doen, en dat organiseer ik dan met twee anderen. Het is echt heel leuk om te doen en dit lijkt me echt ontzettend gaaaf ! Enige nadeel is dat ik pas vanaf 16 juli vakantie heb en op 19 juli op vakantie ga, twee weken... gaat mij dus niet lukken om erbij te zijn :( Maar het is echt een leuk idee!


    take risks

    Ik zou het heel leuk vinden, maar het kan zomaar zijn dat ik krap met de tijd kom te zitten, en áls het kan alleen rond het weekend van 9 en 10 juli. En dan moet ik mijn moeder nog ervan kunnen overtuigen dat het verantwoord is en zo... Zet me maar op het misschien-lijstje dan. ^-^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik woon vlakbij, dus het lijkt mij wel leuk om evt mee te doen. ^^ Ik heb alleen wel wat plannen in juli, dus het gaat van de datum afhangen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik snap nog even niet waar we gaan slapen. Gewoon thuis en dan elke keer weer terug komen, of..?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Update

    De locatie zou nog kunnen veranderen. Het hangt er even van af wat makkelijker is.

    &het is de bedoeling dat je gewoon blijft slapen tijdens het spel c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    Update

    De locatie zou nog kunnen veranderen. Het hangt er even van af wat makkelijker is.

    &het is de bedoeling dat je gewoon blijft slapen tijdens het spel c:

    Sorry, waar? :'D
    Op een geregelde locatie?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Sorry, waar? :'D
    Op een geregelde locatie?


    Jep. De locatie e.d. wordt allemaal door mij geregeld c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kenways schreef:
    (...)

    Jep. De locatie e.d. wordt allemaal door mij geregeld c:

    Nice :Y)
    Ik wil dit echt graag joh ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.