• Hallo,

    In de maand juli ben ik van plan Wie is de Mol te gaan organiseren. Hiervoor zoek ik 10 kandidaten en het leek me leuk om ook aan jullie te vragen of jullie het leuk zouden vinden om mee te doen. Alles is nog onder voorbehoud, omdat ik nog druk bezig ben met de voorbereidingen. Mocht alles lukken, dan zal de echte aanmelding ergens midden/eind april plaatsvinden. Mijn vraag aan jullie is dus nu, zouden jullie het leuk vinden om hieraan mee te doen? Hieronder volgt wat praktische informatie:

    - wat is "Wie is de Mol"?
    "WIe is de Mol" is een spel dat al enkele jaren op tv te volgen is. Mijn versie is hier dan ook op gebaseerd. Tien kandidaten proberen d.m.v. opdrachten geld te verdienen voor de pot. Een van hen is de mol. Zijn doel is om de pot zo laag mogelijk te houden. De overige kandidaten proberen de mol te ontmaskeren. Degene die op het eind weet wie de mol is en de meeste vragen over deze mol goed kan beantwoorden, wint het spel. Voor meer informatie kun je hier klikken

    - inleg
    Wat de exacte inleg zal gaan worden is nog niet bekend. Dit hangt namelijk af van wat het uiteindelijke programma zal gaan worden. Toch ga ik uit van zo'n 15 euro p.p.

    - overige kosten
    Naast de inleg zijn de enige bijkomende kosten jouw reiskosten. De kosten die tijdens het spel worden gemaakt (denk aan eten, drinken, reiskosten tijdens het spel) zullen uit de pot komen. Het deel v/d pot dat overblijft, gaat naar de winnaar en naar de mol.

    - duur
    Het zou in principe maximaal 5 dagen moeten duren, mocht je er natuurlijk zolang in blijven zitten. Het spel wordt gespeeld van donderdag t/m maandag in de maand juli. De exacte data zijn nog onbekend. Het is ook de bedoeling om op het einde met z'n allen weer bij elkaar te komen. Mocht je mee willen doen, maar van ver komen en een tussentijdse reis niet zien zitten, dan kan ik nog kijken of er iets geregeld kan worden.

    - bereikbaarheid
    Het is de bedoeling dat iedereen dag 1 verzamelt op Schiphol. Vanaf hier kan een bus worden genomen naar de verblijfplaats.

    Vragen kunnen natuurlijk hier in dit topic gesteld worden. c:

    Deelnemers
    Zeker
    -

    Misschien
    JamesPotter
    ProngsPotter
    Oakenshield
    Flowey
    Sans

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 20:44 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De mensen die verliezen mogen toch blijven? Want stel dat je uit Leuven komt dan is helemaal naar Schiphol gaan (wat toch al wat kost) echt stom voor maar één dag...

    Het lijkt me een leuk initiatief, maar ik moet werken begin juli. Het zou wel leuk zijn om er dan een topic over te maken zodat wij op Q misschien ook kunnen volgen wat er daar allemaal gebeurd? (Een beetje zoals je in de mol ook die camera gesprekken hebt) ^^


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    De mensen die verliezen mogen toch blijven? Want stel dat je uit Leuven komt dan is helemaal naar Schiphol gaan (wat toch al wat kost) echt stom voor maar één dag...

    Het lijkt me een leuk initiatief, maar ik moet werken begin juli. Het zou wel leuk zijn om er dan een topic over te maken zodat wij op Q misschien ook kunnen volgen wat er daar allemaal gebeurd? (Een beetje zoals je in de mol ook die camera gesprekken hebt) ^^


    In principe is dat niet de bedoeling, maar als je van ver komt snap ik dat het niet bepaald handig is, dus daarom kan ik wel kijken of er iets geregeld kan worden c:

    Zo'n topic lijkt me een heel leuk idee! Tenminste, als de kandidaten dat dan ook leuk zouden vinden haha. Ik ga het zeker in gedachten houden!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zou wel mee willen doen, maar dan een online Quizlet versie.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar dan een online Quizlet versie.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Easter schreef:
    Ik zou wel mee willen doen, maar dan een online Quizlet versie.


    Ik was aan het denken een online versie op te zetten, na mijn wvw-wedstrijd dan. (:

    Schiphol is wat ver voor mij en in juli ga ik op vakantieeeee :D

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 20:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het lijkt me wel leuk, maar realistisch gezien niet zo haalbaar, eigenlijk. Je moet echt genoeg geld hebben om zoiets te organiseren, zelfs al blijf je in België/Nederland.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuk! Ik heb het ook een paar keer georganiseerd en meegedaan. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gandhi schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar realistisch gezien niet zo haalbaar, eigenlijk. Je moet echt genoeg geld hebben om zoiets te organiseren, zelfs al blijf je in België/Nederland.


    Dat weet ik. Ik heb namelijk al een groot deel v/d plannen klaarliggen c: Dus ik heb wel redelijk globaal in kunnen schatten wat het gaat kosten. Je moet alleen geen WIDM zoals op tv verwachten, want dat is inderdaad niet haalbaar. Zie het een beetje als een low budget versie haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan echt makkelijk voor 15. p.p. hoor. Wij deden zelf altijd 10 euro inleg voor de pot en 2 p.p per dag aan eten. Dat betaalde je dan achteraf (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik weet niet of ik ga meedoen ik speel het liever echt op Q dan dat we naar Schiphol moeten :') kan je geen geld verdienen met credits ofzowwwx


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ohh dat lijkt mij heel gaaf om aan mee te doen!^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat superleuk!! Het lijkt me echt ontzettend gaaf om mee te doen!
    Waar dan in Nederland, dit is echt geweldig *O*

    Nog wel een opmerking, 16 t/m 23 juli ben ik er niet, hopelijk kan het daaromheen ^^ (Maar duh, ik ben maar één persoon, dus ja ;'D)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 10:37 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien kan je een lijstje maken van mensen wie het leuk lijkt? Zodat je een beetje overzicht hebt ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Wat superleuk!! Het lijkt me echt ontzettend gaaf om mee te doen!
    Waar dan in Nederland, dit is echt geweldig *O*

    Nog wel een opmerking, 16 t/m 23 juli ben ik er niet, hopelijk kan het daaromheen ^^ (Maar duh, ik ben maar één persoon, dus ja ;'D)


    Ik zit er nog wel over te denken om een datumprikker te maken voor wanneer de meeste mensen kunnen haha. En het verzamelpunt is op Schiphol, wat vlakbij Amsterdam is. De plek waar we allemaal weer bij elkaar komen op het einde zal waarschijnlijk vlakbij Haarlem zijn c:

    &dat is misschien wel een handig idee ja c: Al vind ik het niet bij iedereen even duidelijk op moment x)

    [ bericht aangepast op 25 maart 2016 - 10:41 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga in juli verhuizen, dus het zal echt van de datum afhangen. Maar je mag wij op de lijst zetten voor misschien.


    Every villain is a hero in his own mind.