• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Gereserveerd door Dumbledore
    - Gereserveerd door Balder

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Gereserveerd door Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Gereserveerd door Tirzaj

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Philip schreef:
    (...)

    Hahah well... ik hoop dan niet dat hij de hond achter Joseph aan laat rennen cause Joseph is fast... maar honden zijn altijd een stuk sneller dan een mens, rofl c':
    En maybe laat ik hem zeggen dat het niet van hem is lawl want Liam is big and strong like his dog. Ik zie wel een van die twee. c':


    Waarschijnlijk wordt het honden laten springen en blaffen en het vertellen aan de commendant. Maar dan laat ik Fred wel losbreken ofzo, en de drugs vinden.


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wordt het honden laten springen en blaffen en het vertellen aan de commendant. Maar dan laat ik Fred wel losbreken ofzo, en de drugs vinden.


    Oh haha. hoe ironisch. Joseph staat atm naast de Commendant (Aiden) en Terry. Tripled busted. c'; Dit gaat nooit goed aflopen, lawl.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan ga ik een post maken


    Bowties were never Cooler

    Wat voor drugs zijn het trouwens?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    Wat voor drugs zijn het trouwens?


    Mmmh Hasji, coke en pillen. Dat is wat we willen :Y)..... Nee verzin maar wat c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Mmmh Hasji, coke en pillen. Dat is wat we willen :Y)..... Nee verzin maar wat c':


    Angel Dust en Ice?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Angel Dust en Ice?


    Well I googled both (last one I knew because it was crystal meth.. but first I didn't maar begreep dat ook gauw omdat het niet meer gemaakt word e/d.)

    Ze zijn beide vreselijk, maar ach c': ik verzin er wel een verhaal omheen. haha ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Well I googled both (last one I knew because it was crystal meth.. but first I didn't maar begreep dat ook gauw omdat het niet meer gemaakt word e/d.)

    Ze zijn beide vreselijk, maar ach c': ik verzin er wel een verhaal omheen. haha ^^


    Ik kan t veranderen als je wil. Maar Coke of LSD zijn zeker niet beter...


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik kan t veranderen als je wil. Maar Coke of LSD zijn zeker niet beter...


    Nee houd maar zo. lawl c': Maar ik denk niet dat Joseph gaat zeggen dat hij uit zijn tas moet blijven maar meer like lalalalala its not mine. Ehehehe c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Nee houd maar zo. lawl c': Maar ik denk niet dat Joseph gaat zeggen dat hij uit zijn tas moet blijven maar meer like lalalalala its not mine. Ehehehe c':


    Is hij wel blij met de hond in/op zo'n tas, dan?


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Is hij wel blij met de hond in/op zo'n tas, dan?


    Neen maar hij is ook bang voor honden dus ik denk niet dat hij met de hond gaat worstelen c': en ik denk is hij wel net zo slim om niet te zeggen van Hee, dat is van mij. Geef is ff terug. Lawl c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    True


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    True


    But Liam weet van wie het is tho. Dus hij kan m of erbij lappen of hem in de gaten houden... something like that c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    But Liam weet van wie het is tho. Dus hij kan m of erbij lappen of hem in de gaten houden... something like that c'x


    Of blackmailing ;p


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Of blackmailing ;p


    Oeh! I do like that idea though... maar waarmee kan hij hem nou mee chanteren? :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya