• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Gereserveerd door Dumbledore
    - Gereserveerd door Balder

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Gereserveerd door Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Gereserveerd door Tirzaj

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sempre schreef:
    (...)

    Ondanks de vage omschrijving raad ik het niet aan om onder de spoiler te kijken als je niet de boeken hebt gelezen.

    Ik vond het hele wel broer, geen broer, wel broer, geen broer gebeuren nogal verwarrend en toen kwam ook nog die andere kerel (Jonathan?) die wel of niet familie was en toen had ik alleen nog grotere vraagtekens.


    Ik snap je omschrijving, en t was inderdaad heel vaag en verwarrend. T zal er wel aan liggen wat voor soort boeken je gewend bent. Ik lees meestal boeken waarbij er puzzelstukjes overblijven, die je zelf zo veel mogelijk bij elkaar probeert te puzzelen, en uiteindelijk het boek je andere antwoorden geeft, dus ik had er zelf geen problemen mee, al was dat semi-incent ding vrij gross. Maar als altijd bij artforms, dus ook schrijven, is t een kwestie van smaak.


    Bowties were never Cooler

    AlecLightwood schreef:
    (...)

    Ik snap je omschrijving, en t was inderdaad heel vaag en verwarrend. T zal er wel aan liggen wat voor soort boeken je gewend bent. Ik lees meestal boeken waarbij er puzzelstukjes overblijven, die je zelf zo veel mogelijk bij elkaar probeert te puzzelen, en uiteindelijk het boek je andere antwoorden geeft, dus ik had er zelf geen problemen mee, al was dat semi-incent ding vrij gross. Maar als altijd bij artforms, dus ook schrijven, is t een kwestie van smaak.

    Het is ook een kwestie van smaak, daar heb je gelijk in. Maar ik haakte gewoon af door alle verwarring, terwijl ik bij het eerste boek echt super enthousiast was. Het kwam ook doordat Jonathan begon als Sebastian dat ik er helemaal niks meer van begreep haha. Maar goed, ieder zijn ding inderdaad!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Furiae schreef:
    Oké, hier zijn de koppels:

    Yeva - Sarah
    Natalia - Melaina
    Aislinn - William
    Ezra - Valerie
    Gereserveerd Literatuur - Jackson
    Jonathan - x
    Terry - Aidan


    Misschien een domme vraag, maar weten ze al iets van elkaar, of is het echt dat ze 'blind' aan elkaar worden gekoppeld aan het begin van de RPG?


    Bowties were never Cooler

    Furiae schreef:
    Oké, hier zijn de koppels:

    Yeva - Sarah
    Natalia - Melaina
    Aislinn - William
    Ezra - Valerie
    Gereserveerd Literatuur - Jackson
    Jonathan - x
    Terry - Aidan


    Devon doet niet mee, of?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @AlecLightwood: echt blind aan elkaar.

    @Dumbledore. Huh, dat is vreemd. Laat me het even checken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Devon doet niet mee, of?


    Ik wil wel een triootje, he's hot <3__<3


    I am not as think as you drunk I am

    Vices schreef:
    (...)

    Ik wil wel een triootje, he's hot <3__<3


    Hehe, he is :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Telkens als ik de karakters tel, dan kom ik uit. Maar ik kan mijn fout dan niet vinden. Ik ga zo even wat beter op mijn laptop kijken. Sorry.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Hehe, he is :3


    Heb net echt heel lang lopen zoeken voor ik er ein - de - lijk achter kwam waar ik hem van ken... En nu kan ik me wel voor mijn kop slaan
    Gossip Girl ofc *facepalm*


    I am not as think as you drunk I am

    Oh. Nvm. Ik heb mijn fout gevonden. Ik heb De karakter Jackson met Literatuur verbonden, maar Jackson is de achternaam van een ander karakter. --"
    Jij, Dumbledore, bent dus gekoppeld aan de karakter van Literatuur die nog moet komen.
    Sorry voor de verwarring. :c


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Furiae schreef:
    Oh. Nvm. Ik heb mijn fout gevonden. Ik heb De karakter Jackson met Literatuur verbonden, maar Jackson is de achternaam van een ander karakter. --"
    Jij, Dumbledore, bent dus gekoppeld aan de karakter van Literatuur die nog moet komen.
    Sorry voor de verwarring. :c


    Geeft niks, kan gebeuren. Bedankt voor het zoeken c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vices schreef:
    (...)

    Heb net echt heel lang lopen zoeken voor ik er ein - de - lijk achter kwam waar ik hem van ken... En nu kan ik me wel voor mijn kop slaan
    Gossip Girl ofc *facepalm*


    Sebastian Stan, love him! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil het speeltopic morgen graag aanmaken. ^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Leuk!


    Bowties were never Cooler

    Zijn alle rollen er al wel?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered