• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Gereserveerd door Dumbledore
    - Gereserveerd door Balder

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Gereserveerd door Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Gereserveerd door Tirzaj

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb Valerie eventueel ook al open staan voor relaties, mocht iemand willen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    Ik heb Valerie eventueel ook al open staan voor relaties, mocht iemand willen.


    Liam zal jammer genoeg ook met haar botsen, vooral omdat ze, als ik kijk naar haar likes en dislikes, eerder een losbandige jogere is dan een serieuze soldaat, zeker in zijn ogen.


    Bowties were never Cooler

    - ik maak morgen mijn rol. Ik wil heel graag Logan Lerman gebruiken omdat ja duh de film Fury said enough but... ik ben ook weer like Christopher Mccrory :'3 -


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    - ik maak morgen mijn rol. Ik wil heel graag Logan Lerman gebruiken omdat ja duh de film Fury said enough but... ik ben ook weer like Christopher Mccrory :'3 -


    Christopher tho :3


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Christopher tho :3


    Dan heb ik hem wel 2x tho c': but he is so awesome :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Liam zal jammer genoeg ook met haar botsen, vooral omdat ze, als ik kijk naar haar likes en dislikes, eerder een losbandige jogere is dan een serieuze soldaat, zeker in zijn ogen.


    Ik denk dat je dat misschien verkeerd interpreteert want Valerie neemt haar werk zeer serieus en zet zich daar volledig voor in. (:
    Echter, in vrije tijd zal ze wel een vrolijke jonge vrouw zijn die geniet van een drankje tijdens een avondje uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eén dingetje, is achttien niet nog erg jong voor het leger? Want je kunt je wel op je achttiende aanmelden, maar je moet altijd wel nog eerst een opleiding er voor volgen en die duren volgens mij sowieso iets van twee/drie jaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Deryth schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dat misschien verkeerd interpreteert want Valerie neemt haar werk zeer serieus en zet zich daar volledig voor in. (:
    Echter, in vrije tijd zal ze wel een vrolijke jonge vrouw zijn die geniet van een drankje tijdens een avondje uit.


    Sorry, dat ligt aan mij. Ik vind t moeilijk om de gedachten van anderen te extraheren uit lijstjes met enkele woorden... Zie je zelf iets tussen Lian en Valerie?


    Bowties were never Cooler

    Shazi schreef:
    Eén dingetje, is achttien niet nog erg jong voor het leger? Want je kunt je wel op je achttiende aanmelden, maar je moet altijd wel nog eerst een opleiding er voor volgen en die duren volgens mij sowieso iets van twee/drie jaar.


    16 jaar is het in de UK, 17 in NL, dat je je mag inschrijven voor t leger.

    Daarbij zijn de soldaten hier volges mij nog in training

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 23:55 ]


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    16 jaar is het in de UK, 17 in NL, dat je je mag inschrijven voor t leger.

    Daarbij zijn de soldaten hier volges mij nog in training


    Oja kidding, was ik even vergeten ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Sorry, dat ligt aan mij. Ik vind t moeilijk om de gedachten van anderen te extraheren uit lijstjes met enkele woorden... Zie je zelf iets tussen Lian en Valerie?


    Geeft niks, ik snap wel dat het soms moeilijk is.
    Als ik zo z'n sheet lees denk ik wel dat er iets positiefs tussen de twee kan zijn? Ik weet niet hoe jij daar tegenover staat? Wellicht dat ze zo nu en dan een keer botsen, maar dat dat eerder subtiele wrijvingen zijn die zich ( op Den duur ) weer oplossen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Geeft niks, ik snap wel dat het soms moeilijk is.
    Als ik zo z'n sheet lees denk ik wel dat er iets positiefs tussen de twee kan zijn? Ik weet niet hoe jij daar tegenover staat? Wellicht dat ze zo nu en dan een keer botsen, maar dat dat eerder subtiele wrijvingen zijn die zich ( op Den duur ) weer oplossen.


    Heb je t over het idee dat t wringt tussen de twee, maar door factoren nog nooit zo erg is geworden als tussen Melaina en Liam, en ze hard werken om dat zo te houden, maar t niet altijd even gemakkelijk gaat?
    Hij is namelijk eerder iemand die op een vrije dag de studieboeken in duikt dan de kroeg...


    Bowties were never Cooler

    MatthewMMurdock schreef:
    (...)

    Heb je t over het idee dat t wringt tussen de twee, maar door factoren nog nooit zo erg is geworden als tussen Melaina en Liam, en ze hard werken om dat zo te houden, maar t niet altijd even gemakkelijk gaat?
    Hij is namelijk eerder iemand die op een vrije dag de studieboeken in duikt dan de kroeg...


    Dat zou kunnen, en het is ook weer niet zo dat Val elke vrije dag in de kroeg zit - eerder zo nu en dan zodat ze er ook optimaal van geniet. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MatthewMMurdock schreef:
    En dat ze er soms naar terug verlangen, maar het gewoon niet voor elkaar krijgen om hun verschillen bij te leggen?



    Sounds Good.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mijn topics.

    Overigens, is het mogelijk dat Terry nogal een ding voor Aidan heeft? Niet dat het iets wordt, but still.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 9:41 ]


    Tijd voor koffie.