• M I L I T A R Y | C A M P


    Een aantal (probleem)jongeren worden naar een militaire kamp gestuurd. Geef het dat ze vrijwillig gegaan zijn of door hun ouders gestuurd zijn. Hier blijven de jongeren voor het leren van discipline, respect en teamwork. In dit kamp zijn er ook soldaten in opleiding, ze zijn nog geen echte soldaten. In dit kamp zullen soldaat en student aan elkaar gekoppeld worden. In de drie maanden dat ze daar zullen blijven, moeten ze met elkaar samen leren te werken, of ze elkaar nou mogen of niet. Alles zullen ze samen moeten doen, als de een straf krijgt, zal de ander dat ook krijgen. Zo worden er aan beide kanten iets geleerd. Er zullen van tijd tot tijd ook wedstrijden gehouden worden om te zien hoe de koppels het doen. Als je dingen goed doet, dan krijg je een beloning, als je het fout doet, dan wordt je gestraft. Maar houden ze dit kamp wel uit?

    - Het hoeft geen probleemjongeren te zijn, het mag ook iemand zijn die het leuk leek of iets.

    • Regels
    - Er is een minimum van 250 woorden.
    - Geen ruzie naast de RPG graag.
    - Geen Mary/Gary Sue’s.
    - Max van 2 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag.
    - Doorgeven wanneer je even afwezig bent.
    - Probeer minimaal 1x per week te posten.
    - Have fun. (:


    • Lijstje
    Naam:
    Soldaat/Student:
    Leeftijd (Student; 16 – 21, Soldaat: 18 – 23):
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Koppel:
    Extra:


    • Characters

    Commander: Aidan Dante Vincent Sterling | 1,3 | Asgardian

    Soldaten:
    (Vr)
    - Melaina Zia | 1,1 | Polovina
    - Terry Kristina Jackson | 1,2 | Literatuur
    - Sarah Meira Dayan | 1,4 | Sempre
    - Valerie "Val" Mariah Lewington | 1,3 | Deryth
    (Ml)
    - William Jackson "Liam" James | 1,1 | MatthewMMurdock
    - Gereserveerd door Dumbledore
    - Gereserveerd door Balder

    Studenten:
    (Vr)
    - Yeva Marina Aylesworth | 1,4 | Vices
    - Natalia Kennice George | 1,2 | Falahee
    - Aislinn Valentina Arrington | 1,2 | Shazi
    (Ml)
    - Gereserveerd door Philip
    - Gereserveerd door Literatuur
    - Gereserveerd door Tirzaj

    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sempre schreef:
    (...)

    Jij hebt meer met Nick Bateman he (;


    :9~:9~:9~:9~:9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Jij hebt meer met Nick Bateman he (;


    Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen. c':


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is het wanneer we de rp beginnen rond de zomer of winter als ik vragen mag? c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ben ik de enige die Nick Bateman niet knap vind? c': ik vind zijn ogen eng. Sorry


    Hahaha ik vind hem wel een knappe man hoor, hoewel ik wel begrijp wat je bedoeld met zijn ogen. Maar goed, dat weegt niet op tegen al zijn pluspunten <3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Philip schreef:
    Ben ik de enige die Nick Bateman niet knap vind? c': ik vind zijn ogen eng. Sorry


    Ik geef je daar wel gelijk in ja, zijn ogen...


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Philip schreef:
    Is het wanneer we de rp beginnen rond de zomer of winter als ik vragen mag? c':


    Begin zomer.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Philip schreef:
    Ben ik de enige die Nick Bateman niet knap vind? c': ik vind zijn ogen eng. Sorry



    Don't be sorry, more for me :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zoek overigens nog andere soldaten die een relatie met Sarah willen hebben. Ik weet niet wie interesse heeft?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Asgardian schreef:
    (...)

    Begin zomer.


    Dankjewel<3

    ----

    Haha ja sorry ik kan er gewoon niet tegen. Iedere keer als ik het zie.... his body is indeed like a God tbh c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daniel Bederov is also total bae.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shazi schreef:
    Daniel Bederov is also total bae.


    _O_


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Shazi schreef:
    Daniel Bederov is also total bae.


    O my fucking God <3333


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb net Nick Bateman opgezocht en ik heb zeg maar niet heel veel last van zijn ogen zeg maar best wel zeg kan hij een keer langskomen ook?


    Tijd voor koffie.

    Literatuur schreef:
    Ik heb net Nick Bateman opgezocht en ik heb zeg maar niet heel veel last van zijn ogen zeg maar best wel zeg kan hij een keer langskomen ook?


    Bij mij ook. met een zonnebril op tho. Nee maar even om eerlijk te zijn; iedereen heeft wat aan zijn lichaam wat minder knap is hoor. Dus ja; als zijn ogen ook nog eens pwetty waren was het wel heel oneerlijk verdeeld in de wereld c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Asgardian --> Furiae


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki