• Goed, ik weet niet hoe ik het moet gebruiken en of het überhaupt wel veilig is. Sinds mijn beste vriendin iets erover zei dat het onveilig is, krijg ik het niet uit mijn hoofd.
    En vertel me alsjeblieft niet dat ik moet opbellen, want ik vraag aan jullie de mening. Is het betrouwbaar en gemakkelijk te gebruiken? Kan het met ING (want ik zit bij de ING)? En moet ik ergens op letten met het gebruiken ervan?

    Ik weet dat ik er snel naartoe spring in het topic, dus dankjulliewel voor de antwoorden, maar ik zit er eigenlijk een tijdje over na te denken en het is de enigste manier om iets te kopen (ik doe het meestal via iDEAL) + ik zie het vaak voorbij komen als het de enigste betaalmethode is.

    Nogmaals heel erg bedankt.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2016 - 15:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Ah, wat fijn!
    Ja hoor, is geen probleem (:

    Oke, thanks c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haal even dit topic omhoog. Wie wilt me helpen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    Ik haal even dit topic omhoog. Wie wilt me helpen?


    Waarmee heb je hulp nodig?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Is compatible met ING en is erg betrouwbaar. Ik gebruik het nu een jaar en het is heel fijn en makkelijk te gebruiken.

    Wel een tip; maak geld over naar paypal via Ideal, dan heb je het binnen 5 minuten, anders moet je twee dagen wachten.

    En, maak alleen over wat je nodig hebt, want terugboeken is lastig.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2016 - 16:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Is compatible met ING en is erg betrouwbaar. Ik gebruik het nu een jaar en het is heel fijn en makkelijk te gebruiken.

    Wel een tip; maak geld over naar paypal via Ideal, dan heb je het binnen 5 minuten, anders moet je twee dagen wachten.

    En, maak alleen over wat je nodig hebt, want terugboeken is lastig.

    Hoe maak je dat over via iDeal dan? En moet je je nummer erbij zetten of niet? En heb jij er speciaal een e-mail voor aangemaakt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    (...)
    Hoe maak je dat over via iDeal dan? En moet je je nummer erbij zetten of niet? En heb jij er speciaal een e-mail voor aangemaakt?

    Sorry dat ik zoveel vraag trouwens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb PayPal and I love it. Ik vind het niet lastig om geld over te maken naar PayPal en terug, maar ik heb mijn bankrekening er gewoon aan gelinkt omdat ik dat makkelijker vind.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik paypal regelmatig alleen met van die creditcards waar maar een bepaald aantal geld op kan, want de laatste tijd heb ik echt veen phising en nep mails van "PayPal" in mijn inbox die zeggen dat mijn account geblokkeerd is of dat ze mij al eens gewaarschuwd hebben. Wat bullshit is, maar ben er wel een paar keer bijna stom ingetrapt omdat ik de laatste tijd wel veel mails kreeg omdat ik een tijdje niet op mijn account kwam van eBay en Twitter. Maar daar zou ik dus best mee oppassen als je zo'n e-mail krijgt niet op de link binnenin klikken maar gewoon proberen via internet in te loggen als dat wel kan is de mail grotendeels gewoon nep. Alleen is het wel schrikken natuurlijk.

    Bedankt voor de reactie. Ik wist ervan, maar ik zal erop letten. Ik zou graag eigenlijk nog antwoord willen hebben op mijn vragen voor ik het aanmaak, om het zeker te weten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er dan zo weinig mensen die er iets van weten of willen helpen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geld overmaken naar je paypal via ideal is hartstikke gemakkelijk
    - log in op paypal
    - klik op "Geld toevoegen via iDEAL"
    - een nieuwe pagina wordt geopend
    - klik op "log in en verhoog uw saldo met iDEAL"
    - een popupje opent
    - log in in dat popupje
    - als je bent ingelogd daar word je automatisch doorgestuurd naar een nieuwe pagina, waar je het bedrag en je bank selecteert
    - klik op geld toevoegen

    En vanaf dat punt word je naar de site van je eigen bank doorgestuurd om via internetbankieren het geld over te boeken c:

    Qua email adres heb ik persoonlijk een oud emailadres gebruikt, mijn nummer heb ik toegevoegd maar nooit bevestigd dus daar kunnen ze verder niets mee (:
    Hopelijk heb je hier wat aan ^^


    because i knew you, i have been changed for good

    ^ Hoe kan je telefoonnummer niet bevestigd zijn?
    Voor de rest, JE BENT FANTASTISCH. Thanks!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nu dus bij dat ze vragen hoe ze willen dat ik mijn aankopen doe. Met mijn bankrekening of mijn creditcard koppelen. Ik neem aan dat het de eerste is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Youngbae schreef:
    Ik ben nu dus bij dat ze vragen hoe ze willen dat ik mijn aankopen doe. Met mijn bankrekening of mijn creditcard koppelen. Ik neem aan dat het de eerste is?


    Dat hoeft niet per se.

    Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik vergat het telkens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Dat hoeft niet per se.

    Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, ik vergat het telkens.

    Nou, ik moet één van de twee kiezen, maar ik wil het liefst dat het apart blijft en ik het geld dan naar het PayPal-account overzet. En dat maakt niks uit, ik heb dat zelf ook.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2016 - 20:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.