• Ik weet dat deze verboden zijn volgens de regels maar waarom eigenlijk?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Welke codes niet toegestaan zijn;
    Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. Ook het gebroken hartje is niet toegestaan in titels van topics en creaties, noch in de forumsignature. Ook dit ontregelt de site.


    Ze ontregelen dus de lay-out. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Omdat Quizlet is opgebouwd met UBB codes. Met uitzondering van enkele kleine dingetjes. Als je HTML codes gaat gebruiken, ontregelt dat de site.


    What would Emma do?

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ze ontregelen dus de lay-out. (:


    Het is zeker niet mogelijk dat mensen een eigen layout zouden kunnen kiezen op quizlet?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Het is zeker niet mogelijk dat mensen een eigen layout zouden kunnen kiezen op quizlet?

    Hoe bedoel je dat? Je kan een eigen template aanmaken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Somnus schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je dat? Je kan een eigen template aanmaken.


    Dat is dat je de hele code verwijderd van de layout en een hele nieuwe code inplaats zet. Zoals op tumblr als je op iemands account drukt kom je op een hele andere layout. Op de andere pagina's heb je gewoon de standaard layout.

    Hier zijn twee voorbeelden.


    http://tokiookami.tumblr.com/
    http://wolfiejager.tumblr.com/

    (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Dat is inderdaad niet mogelijk. Je kan het meeste nog wel bewerken met de ubb-codes. Ook enkele ubb-codes die niet standaard boven ieder tekstvlak staan. Daarvoor verwijs ik je graag door naar deze topics: nieuwste ubb-codes en lijst van kleuren en lettertypes. Voor de rest kan je enkel nog met zelf gekozen templates werken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is inderdaad niet mogelijk. Je kan het meeste nog wel bewerken met de ubb-codes. Ook enkele ubb-codes die niet standaard boven ieder tekstvlak staan. Daarvoor verwijs ik je graag door naar deze topics: nieuwste ubb-codes en lijst van kleuren en lettertypes. Voor de rest kan je enkel nog met zelf gekozen templates werken. =)

    Dit is heel accuraat, en je kan er meer kanten mee op dan je denkt ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scandal schreef:
    Dat is inderdaad niet mogelijk. Je kan het meeste nog wel bewerken met de ubb-codes. Ook enkele ubb-codes die niet standaard boven ieder tekstvlak staan. Daarvoor verwijs ik je graag door naar deze topics: nieuwste ubb-codes en lijst van kleuren en lettertypes. Voor de rest kan je enkel nog met zelf gekozen templates werken. =)



    Van dat topic weet ik ja maar dat is best wel saai (naar mijn mening)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)


    Van dat topic weet ik ja maar dat is best wel saai (naar mijn mening)

    Wat is saai? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 16:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat is saai? =)


    Nouja, ik hoor best wel vaak op Quizlet verhalen over dat er minder mensen komen op Quizlet en dat Quizlet steeds een stukje leger word (die berichten werden vooral vorig jaar geplaatst) en ik hoorde toen dat we met z'n allen een plan moesten bedenken om Quizlet leuker en interessanter moeten maken. Ikzelf begrijp dat ook wel, daarom leek het mij leuk dat mensen wat meer vrijheid hadden om hun profiel aan te passen. Je kan nu wel zeggen ''dit is geen profielen site'' maar ikzelf vind het anders best wel saai, de gewone, standaard Quizlet layout. Natuurlijk is het aan jullie over om dat te beslissen maar het was een kleine suggestie (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    HANAYA schreef:
    Op tumblr kun je je eigen HTML en CSS gebruiken even though I've failed at that for now ;o


    Ik kan het je wel leren als je wilt(-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik vind HMTL-codes trouwens veel te ingewikkeld :W


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ajin schreef:
    Ik vind HMTL-codes trouwens veel te ingewikkeld :W

    Ik gebruikte alleen máár HTML op mijn profiel :'D Even gepuzzeld met UBB, en nu lukt het gelukkig. Ben HTML gewend.


    Slightly drunk.

    Ajin schreef:
    Ik vind HMTL-codes trouwens veel te ingewikkeld :W


    Het hoeft ook niet. Als je je gewone layout wilt houden kan dat als standaard en mensen die wel met HTML codes kunnen werken hebben dan de keuze om de layout op hun profiel te veranderen. (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.