• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wie wilt mijn werk voor 2 uurtjes overnemen?
    Ik val zowat in slaap :X


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ken je dat moment dat je iets echt niet mag verpesten door je onhandigheid (zoals traplopen met een bak vol levende vlinders) en je valt van de trap boven op de bak met vlinders? Nee? Nou... ik wel ;/


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    LoveIy schreef:
    (...)
    Daarom, en Sean is toch echt wel iemand naar die ik al mijn hele leven naar opkijk. Weetje. Ik ga het gewoon doen.

    That's the spirit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eerste productieve dag voor mij sinds maanden.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Somnus schreef:
    (...)
    That's the spirit.

    hehehe ^.^

    Kan het please al 26 mei zijn?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer zijn ze nou klaar met voegen? It's making me nervous.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is codes uittypen voor RPG rollen zo'n pain in the ass :W


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Impulsief kappersbezoekje vanavond!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een kind gooide net gekauwde kauwgom tegen me aan in de Jumbo.


    Ik haat kinderen.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wat is dat de laatste tijd met Dragon Age? Het loopt de hele tijd vast :/

    Yess 8.3 voor Engels herkansing. Nu zijn al mn SE's van die SE week minstens een 8 :Y)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:19 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    omnomnomnom chocolade leef.


    because i knew you, i have been changed for good

    Meh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    http://www.dumpert.nl/mediabase/6742976/204ccf62/ronnie_flex_doet_huilie_bij_q_music.html
    srsly ten eerste hij vraagt er zelf om. Ten tweede het is niet "aanspreken"wat zijn vrienden ahum knokploeg deden, maar een veertien jarige jongen die niks heeft gedaan ik elkaar trappen.
    Jezus waarom nemen mensen het voor hem op :')
    Ronnie is niet flex bezig

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 15:23 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NoodleMonster schreef:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6742976/204ccf62/ronnie_flex_doet_huilie_bij_q_music.html
    srsly ten eerste hij vraagt er zelf om. Ten tweede het is niet "aanspreken"wat zijn vrienden ahum knokploeg deden, maar een veertien jarige jongen die niks heeft gedaan ik elkaar trappen.
    Jezus waarom nemen mensen het voor hem op :')


    Die gast is echt een grote loser die alleen maar over drugs en alcohol kan zingen en hiermee mensen aanspoort dit te doen. Daarbij, hij kan niet eens rappen of zo. Hij moet opgepakt worden en vast worden gezet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Triskele schreef:
    (...)

    Die gast is echt een grote loser die alleen maar over drugs en alcohol kan zingen en hiermee mensen aanspoort dit te doen. Daarbij, hij kan niet eens rappen of zo. Hij moet opgepakt worden en vast worden gezet.

    exactly, Mensen bij mij op school waren er bij en er gebeurden daar dingen die Ronnie nou weer niet vertelde :')
    Anyway het maakt me gewoon pissig dat mensen nu verkeerd naar Bruins kijken terwijl het daar wel heel leuk is ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt