• Ja ik denk dat m'n xbox 360 aan het overlijden is. Hij loopt sowieso regelmatig vast en maakt ongelofelijk veel herrie, maar gisteren sloot ie spontaan af met een melding dat ie oververhit was en per direct afgesloten werd. Het ding was ook echt loeiheet. Is dit nog op te lossen of moet ik de begrafenis maar vast regelen? Een tweedehandsje vertrouw ik meestal niet zo (slechte ervaringen) en een nieuwe is jankduur D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ai, overhit en loeiheet zijn nooit een goed teken ;s


    16 - 09 - '17

    Is het niet mogelijk om hem gewoon eventjes na te laten kijken ergens, om te kijken wat precies het probleem is? Misschien is het namelijk nog maakbaar..


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik heb werkelijk geen idee wat je moet doen. Maar ik wens je in ieder geval sterkte in deze moeilijke tijd :|


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb werkelijk geen idee wat je moet doen. Maar ik wens je in ieder geval sterkte in deze moeilijke tijd :|


    Dankje. Ik heb het nodig.

    @ Jarpad - ja maar ik zou niet weten waar. Als ik nou gewoon even de loterij win wordt het allemaal veel makkelijker!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik weet dat er laptop/computer koppelingen bestaan en er zijn mensen die gewoon een kleine ventilator gebruiken voor hun computer. Wellicht een poging waard? Of een waterdichtte zak met ijsklontjes erop leggen tijdens het spelen. Als de hitte het probleem is moet je gewoon een manier zoeken om hem koel te houden lijkt me ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh, staat op Google of YouTube trouwens niet hoe je het zou kunnen maken?


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik had een tweedehandsje voor 100 euro gekocht met 3 controllers en 20 spellen erbij. Hij was ook helemaal niet gebruikt. Eigenlijk gewoon nieuw dus.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    Ik had een tweedehandsje voor 100 euro gekocht met 3 controllers en 20 spellen erbij. Hij was ook helemaal niet gebruikt. Eigenlijk gewoon nieuw dus.


    Helaas voor haar maken jouw goede tweedehands ervaringen die van haar niet beter, wat resulteert dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Eerst even schoonmaken voordat je aan de begrafenis begint. Die vertilatortjes erin raken vaak vol met stof en dan kan ie niet afkoelen.
    Als hij het dan nog moelijk heeft, kan je weer verder kijken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Requiescat in Pace


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Junns schreef:
    Eerst even schoonmaken voordat je aan de begrafenis begint. Die vertilatortjes erin raken vaak vol met stof en dan kan ie niet afkoelen.
    Als hij het dan nog moelijk heeft, kan je weer verder kijken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Standal schreef:
    (...)

    Helaas voor haar maken jouw goede tweedehands ervaringen die van haar niet beter, wat resulteert dat het er waarschijnlijk niet van gaat komen.


    Sorry hoor, ik vertel alleen mijn ervaring.(cat)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Als je iemand kent die redelijk handig is kan je 't beste even je Xbox laten openen en 't stof erin laten stofzuigen. Dat is 9/10 keer een oplossing geweest voor mij met deze klachten.
    Mijn neef kwam laatst met het zelfde probleem met zijn PS4. Mijn vader is best handig, dus hij heeft de hele PlayStation uitelkaar gehaald en alle stof weggehaald. Zijn PlayStation maakt nu totaal geen geluid meer :Y)

    Junns schreef:
    Eerst even schoonmaken voordat je aan de begrafenis begint. Die vertilatortjes erin raken vaak vol met stof en dan kan ie niet afkoelen.
    Als hij het dan nog moelijk heeft, kan je weer verder kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.