• Hoii,

    Ik ben bezig met een nieuw verhaal en ik wil graag een cover!

    Ik heb nog geen titel, dus die hoeft er niet op (dus geen tekst)


    Ik heb een klein beetje samengevat waar het over gaat; dit is niet de flaptekst of zoiets.

    Het verhaal gaat over een gezin dat na opgroeien van de kinderen terug gaat naar hun familie in La Push. Mede omdat de zoon in een risico leeftijdscategorie komt en omdat er onrust heerst aan het thuisfront.
    Het wordt een tijd vol conflicten, hun moeder heeft nooit iets gezegd, het is allemaal nieuw en super vreemd en daarnaast komen er ook nog conflicten tussen broer en zus en vriendje - want wie is nu degene die haar mag beschermen?


    Ik heb wat dingen die ik er graag in wil hebben:
    - een wolf (niet eentje die vet woest en angstaanjagend is, daar gaat het verhaal niet over)

    Ik heb deze foto gevonden, die vond ik erg mooi, maar als je iets anders beter kunt gebruiken, mag dat zeker



    Ik heb wat dingen die je erin kunt stoppen, maar dat hoeft niet:
    - maan
    - bos
    - kust
    - bruine (vrouwen) ogen

    De cover die ik gebruik krijgt een vermelding bij de story.

    Laat vooral je creativiteit de loop, dat geeft denk ik de mooiste resultaten!

    Liefs,
    Ashley - Puellae

    Nee, ik denk dat het donker de cover juist zo krachtig maakt. Hij is heel mooi.

    Standal, bedankt!

    Ik zal deze week laten weten welke het wordt (:

    Ik kom er zojuist achter dat ik hier nog niet op gereageerd had!!

    Ik vond het zo'n moeilijke keuze! Voor dit verhaal is het de cover van Standal geworden (flower)


    Maar die van Mulisch was zo cool! Zo mooi en apart dat ik er een nieuw verhaal bij heb bedacht :$ Dus wanneer ik dat uit ga werken, komt jouw naam erbij te staan (:

    Iedereen die iets anders heeft ingestuurd, super bedankt! Iedere cover had iets eigens en iets moois.


    Groetjes