• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 18:49 ]


    What would Emma do?

    Ik ben helemaal klaar hiermee. Ook met mezelf. Ook met het pijn lijden van adem halen.

    Blades schreef:
    LITTLE IS THE SWEETEST LittIe THING ON Q.

    retweet <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Blades schreef:
    LITTLE IS THE SWEETEST LittIe THING ON Q.

    You mean SmaII?

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iedereen gelooft volgens mij dat heteroseksualiteit een ding is dat bestaat, homoseksualiteit wordt ieder geval erkend, of het nou wordt geaccepteerd of niet, en dat biseksualiteit een reëel ding is zien ook steeds meer mensen in, dus het blijft mij een beetje verbijsteren dat zulke grote groepen zo moeilijk doen over of aseksualiteit wel "echt is", of all things. (Zelfs de spellingcontrole beweert dat het niet bestaat, lol.) Sommige mensen houden van aardbeienijs, sommige van chocola, er zijn mensen die het beide geweldig vinden en er zijn mensen die helemaal geen ijs lusten, zelfs als jij je persoonlijk misschien geen leven zonder ijs kunt voorstellen. Dat lijkt me niet zo'n heel moeilijk concept, op zich.

    Het is letterlijk "andere mensen ervaren iets soms op een andere manier dan jij". Theory of mind, in essentie. Als je dat probeert te ontkennen, zit je onder het niveau van de gemiddelde vijfjarige, en dat is niet eens bedoeld als dis, gewoon echt ??? waarom? hoe? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Iedereen gelooft volgens mij dat heteroseksualiteit een ding is dat bestaat, homoseksualiteit wordt ieder geval erkend, of het nou wordt geaccepteerd of niet, en dat biseksualiteit een reëel ding is zien ook steeds meer mensen in, dus het blijft mij een beetje verbijsteren dat zulke grote groepen zo moeilijk doen over of aseksualiteit wel "echt is", of all things. (Zelfs de spellingcontrole beweert dat het niet bestaat, lol.) Sommige mensen houden van aardbeienijs, sommige van chocola, er zijn mensen die het beide geweldig vinden en er zijn mensen die helemaal geen ijs lusten, zelfs als jij je persoonlijk misschien geen leven zonder ijs kunt voorstellen. Dat lijkt me niet zo'n heel moeilijk concept, op zich.

    Het is letterlijk "andere mensen ervaren iets soms op een andere manier dan jij". Theory of mind, in essentie. Als je dat probeert te ontkennen, zit je onder het niveau van de gemiddelde vijfjarige, en dat is niet eens bedoeld als dis, gewoon echt ??? waarom? hoe? :'D


    vrij treurig inderdaad. VOORAL OMDAT IK HET NUT VAN HET ONTKENNEN NIET SNAP


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Square schreef:
    Iedereen gelooft volgens mij dat heteroseksualiteit een ding is dat bestaat, homoseksualiteit wordt ieder geval erkend, of het nou wordt geaccepteerd of niet, en dat biseksualiteit een reëel ding is zien ook steeds meer mensen in, dus het blijft mij een beetje verbijsteren dat zulke grote groepen zo moeilijk doen over of aseksualiteit wel "echt is", of all things. (Zelfs de spellingcontrole beweert dat het niet bestaat, lol.) Sommige mensen houden van aardbeienijs, sommige van chocola, er zijn mensen die het beide geweldig vinden en er zijn mensen die helemaal geen ijs lusten, zelfs als jij je persoonlijk misschien geen leven zonder ijs kunt voorstellen. Dat lijkt me niet zo'n heel moeilijk concept, op zich.

    Het is letterlijk "andere mensen ervaren iets soms op een andere manier dan jij". Theory of mind, in essentie. Als je dat probeert te ontkennen, zit je onder het niveau van de gemiddelde vijfjarige, en dat is niet eens bedoeld als dis, gewoon echt ??? waarom? hoe? :'D


    Gewoonweg omdat men graag alles dat afwijkt de grond in drukt, want ja, mensen houden nu eenmaal van overzicht en dingen die ze snappen. En ja, het is blijkbaar heel moeilijk om je in een ander te verplaatsen, hoe triest het ook is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iedere keer dat ik denk dat ik controle over mijn eetgewoontes heb, duikt er weer iets op als Snack-a-Jacks waar van die rare verslavende zouten in zitten en ga ik weer door tot de laatste kruimel op is en waarom nou jongens, waarom moet iets dat je nodig hebt om te overleven zo lastig zijn, wth. Ik bedoel, ik kan prima douchen zonder te moeten wachten tot het warme water op is en ik kan zelfs redelijk prima opstaan voordat ik van nature ben uitgeslapen dus waarom, o waarom, moet ik wel altijd dooreten tot de zak leeg is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Chaerin schreef:
    (...)
    You mean SmaII?

    jaa. Er was net een berichtje over "Little" dus ik heb expres even Little geplaatst
    Ik ben nu wel een beetje klaar met de haat enzo

    Online en heeft hem open staan 'op mijn gesprek.' Denk je dat ik dom ben? Ik geloof er geen fuck van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Blades schreef:
    (...)
    jaa. Er was net een berichtje over "Little" dus ik heb expres even Little geplaatst
    Ik ben nu wel een beetje klaar met de haat enzo

    Ohzo, yes, indeed! Ik ben ook wel klaar met de haat nu. Wat moet diegene er zelf wel niet van vinden? Laat gewoon ieder met rust en als iemand fake is, laat de moderators dat afhandelen en anders ga je zelf maar bij de crew.
    En SmaII is inderdaad the sweetest, little (babysquirrel)thing ever on Q. Behalve als die groter is dan mijn zusje, dan is mijn zusje het, hihi.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ohzo, yes, indeed! Ik ben ook wel klaar met de haat nu. Wat moet diegene er zelf wel niet van vinden? Laat gewoon ieder met rust en als iemand fake is, laat de moderators dat afhandelen en anders ga je zelf maar bij de crew.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel geld verdienen, maar voel me ziek. Bwaaah the struggles.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ohzo, yes, indeed! Ik ben ook wel klaar met de haat nu. Wat moet diegene er zelf wel niet van vinden? Laat gewoon ieder met rust en als iemand fake is, laat de moderators dat afhandelen en anders ga je zelf maar bij de crew. En SmaII is inderdaad the little, sweetest thing ever on Q. Behalve als die groter is dan mijn zusje, dan is mijn zusje het, hihi.


    Hejoh, waarover hebben we het? Ik ben niet mee, haha. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Blades schreef:
    (...)
    jaa. Er was net een berichtje over "Little" dus ik heb expres even Little geplaatst
    Ik ben nu wel een beetje klaar met de haat enzo


    Did I miss something? I did miss something. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    misschien moet ik faken dat ik zwanger ben
    houden jullie dan van me
    ben ik al populair


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i put the fun in funeral