• Hallo, ik ben even heel erg blij en ik zou het graag willen delen met de rest van Q :p

    Oké, iets langer dan een jaar geleden ging ik heel erg vaak wandelen met mijn hond. Tijdens een van die wandelingen kwam ik een oud vrouwtje tegen en we zijn aan de praat geraakt en dat was allemaal heel gezellig. Ik ben haar daarna nog een paar keer tegengekomen en iedere keer opnieuw begonnen we te praten.

    Maar opeens werd mijn hond mega koppig en wanneer ik wilde wandelen, wilde hij niet wandelen en andersom. Mijn mama ging ook veel vaker zelf met de hond wandelen, dus ik ben eigenlijk een beetje gestopt met wandelen voor een heel lange periode.

    Maar ondertussen is het opnieuw mooi weer en heb ik besloten dat ik wat meer moet bewegen, dus ben ik opnieuw beginnen wandelen met mijn hond (als dat koppige beest met me mee wil tenminste). En iedere keer wanneer ik ging wandelen, dacht ik aan dat vrouwtje, maar tegelijkertijd dacht ik dat ik haar ook nooit meer tegen zou komen en dat vond ik eigenlijk wel jammer.

    Maar - en je ziet het al aankomen - vandaag ben ik haar dus weer tegengekomen! Ze zit ondertussen in het bejaardentehuis en ze had heel erg veel te vertellen. Het doet me eigenlijk echt deugd dat ik haar nog eens tegen het lijf ben gelopen, want ik vind het echt heel erg gezellig om met haar te praten. Ik vond het trouwens ook enorm knap dat ze me nog herkende, want ze is ondertussen 85 jaar oud, ze heeft me al een jaar niet meer gezien én we zijn elkaar ook maar een paar keer tegen het lijf gelopen.

    Oké, van dit soort kleine dingen word ik dus heel erg blij^^ Is er jullie nog iets leuks overkomen vandaag?

    Geen idee of dit juist staat trouwens.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nou wij hebben hier thuis allemaal een nogal rotdag.

    Mama is spullen van der werk kwijt, omdat dropbox het nogal irritant heeft opgeslagen. Dus die is helemaal uit haar hum.. Lekker chagrijnig naar ons allemaal. (En ze staat het op het moment af te reageren op haar vriend..) En ik kreeg net van een verslag feedback terug die helemaal de plank missloeg en helemaal geen vat had op wat ik aan het doen was. En het moet morgen definitief ingeleverd worden, dus ik zit ook lekker onder de stress.. Gaat lekker zo.

    Maar super leuk dat ze je nog herkende! Is natuurlijk wel heel gezellig om zo te kletsen ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Wat leuk dat je haar weer bent tegengekomen!=3 Misschien als je haar met wandelen niet tegenkomt, haar opzoeken in het bejaardentehuis?

    [ bericht aangepast op 4 april 2016 - 19:21 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat vind ik echt een mooi verhaal. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    SPECS schreef:
    Wat leuk dat je haar weer bent tegengekomen!=3 Misschien als je haar met wandelen niet tegenkomt, haar opzoeken in het bejaardentehuis?

    Dat stelde mijn mama ook al voor. Ik denk dat ik het eens ga doen, ik weet alleen niet wat haar achternaam is, dus hopelijk kom ik haar daar ergens toevallig tegen :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah, dat is echt heel leuk ja! Sommige oude mensen zijn ook echt lief, met allemaal leuke verhalen (:
    Ik heb vandaag gekookt en dat was echt super goed gelukt, dus daar ben ik wel een beetje gelukkig mee.


    I was an angel living in the garden of evil

    Romi schreef:
    (...)
    Dat stelde mijn mama ook al voor. Ik denk dat ik het eens ga doen, ik weet alleen niet wat haar achternaam is, dus hopelijk kom ik haar daar ergens toevallig tegen :')


    Iemand daar kan je vast wel helpen met haar te vinden!=3 En ik weet zeker dat ze het kan waarderen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Romi schreef:
    (...)
    Dat stelde mijn mama ook al voor. Ik denk dat ik het eens ga doen, ik weet alleen niet wat haar achternaam is, dus hopelijk kom ik haar daar ergens toevallig tegen :')

    Je moet haar zeker eens gaan bezoeken!
    Als je weet welk rusthuis het is, denk ik niet dat het zo'n groot probleem zal zijn om haar te vinden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please