• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    (...)

    het is geen haat noch een roddel ?
    het is irritatie omdat sommige mensen geband worden omdat ze één keer te veel knipperen en andere mensen kunnen flikken wat ze willen. worden al weken 'sorry dat het zo lang duurt we gaan erachter aan'-mailtjes gestuurd maar ik heb het gevoel dat men drukker bezig was met vis gerelateerde usernames uitzoeken.


    Dit hebben de mods echt nodig. Bravo.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Iroquois schreef:
    (...)

    Je mist er niks aan, tbh. Maar dat zal wel komen omdat ik liever zie dat men gewoon normaal met elkaar omgaat. En dat bedoel ik nu niet onaarsig ofzo, maar ik vind dit echt een discussie die gewoon niet in dit topic thuis hoort.

    Nee, klopt. Het is natuurlijk ook niet netjes om te doen. De mods kunnen zich daar beter mee bezig houden. En of het nu waar is of niet, ik mag de persoon wel.

    Salamon schreef:
    // Ik heb vandaag een zwangerschapstest verkocht en het deed niets met me. Ik ben echt trots op mezelf. Het komt uiteindelijk wel weer goed met me.
    (...)
    WaaromWaarom mis ik dat soort dingen altijd? Alle spanning gaat weer eens aan me voorbij.

    Ik snap er ook de ballen niet van c: maar misschien wil ik het ook wel helemaal niet weten, want wat zou het fijn zijn als ik eens onbevooroordeeld met iemand kon praten zonder lullige opmerkingen van anderen over die persoon in mijn achterhoofd.


    Slightly drunk.

    Nogmaals: Laten we nu stoppen met hierover te praten. Daar is dit hele topic niet voor bedoeld en ik zou het op prijs stellen als het nu dus ook echt stopt.


    Pretty is just a pretty word.

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Dit hebben de mods echt nodig. Bravo.


    dat is hun functie
    zal de politie ook maar niet meer bellen als ik een delict zie want dat zal ook wel heel veel werk voor ze zijn


    i put the fun in funeral

    Andere verhalen bedenken is zo goed voor mijn inspiratie whoeehh


    Slightly drunk.

    *zoekt popcorn*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms kijk ik zo graag vooruit in de toekomst, dat ik vergeet te leven in het heden.

    Ik heb het koud, wie wil me knuffelen?


    Slightly drunk.

    Oh please. :W

    Grmbl, stom assessment. Ik wil schrijven D:
    En het stomme is, dit mag ik dan wel gaan laten tellen voor WW-topic, maar niet voor NaNoWriMo. Love it.
    NOT.


    Deep inside, I've never felt alive

    Peccata schreef:
    Ik heb het koud, wie wil me knuffelen?


    I volunteer :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Peccata schreef:
    Ik heb het koud, wie wil me knuffelen?


    Hug! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Peccata schreef:
    Ik heb het koud, wie wil me knuffelen?

    Oeh, pick me! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Civil war spoiler

    Haha, een vriendin van me weet niet dat de Cap waarschijnlijk dood gaat gaan. Ik zei haar dat hij in een van de deadpool comics door is, en ze zei tegen mij dat hij niet dood kon gaan en dat ze uitzag naar de nieuwe film. Oeps. :W


    What would Emma do?

    Mommy schreef:
    (...)

    het is geen haat noch een roddel ?
    het is irritatie omdat sommige mensen geband worden omdat ze één keer te veel knipperen en andere mensen kunnen flikken wat ze willen. worden al weken 'sorry dat het zo lang duurt we gaan erachter aan'-mailtjes gestuurd maar ik heb het gevoel dat men drukker bezig was met vis gerelateerde usernames uitzoeken.

    Als je dit hebt gelezen van mij, heb je ook vast wel de vorige gelezen. 'Laat gewoon ieder met rust en als iemand fake is, laat de moderators dat afhandelen en anders ga je zelf maar bij de crew.' Daar zit toch wel zeker een verschil in. Irritatie zie ik eronder dat mijn ouders met mijn leven proberen te bemoeien. Haat is dat je iets of iemand een neiging het om te kwetsen/vernietigen of weet ik veel. Ik zie dit zeker onder haat, omdat het nog niet gestopt is en het duurt dan ook zinloze weken lang. Maar verder ga ik er niet meer op reageren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.