• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral


    i put the fun in funeral

    En ik ben weer terug. Ik mis Quizlet te erg haha, wel met een verse start: nieuwe pf, nieuw profiel. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En toen was ik weer helemaal alleen thuis :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    En toen was ik weer helemaal alleen thuis :c


    Ja same, echt kut hé.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Romi schreef:
    En toen was ik weer helemaal alleen thuis :c


    Oh, ik vind dat zó zalig. K3 op z'n hardst opzetten en meekwijlen. :Y)


    God, eindelijk snap ik analyse. YESYESYES.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    fuck die uiteenzetting ik ben KAPOT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    awkwaaard :]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik stress me echt dik om die Duits toets morgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Oh I missed my beloved LJH. Ik heb zo veel gedachtenspinsels niet kunnen delen. D:

    Deadpool en Rogue of Logan en Rogue zouden een koppel kunnen zijn! The revelations. En ik ben nu echt in een mini-paniek ding aan het raken, want ik ben echt niet klaar voor Civil War.


    What would Emma do?

    Morgen scheikunde schoolexamen herkansing en ik heb nog geen flicker gedaan vandaag. Nou ja, het kan nooit erger zijn dan de 2,1 die ik vorige keer had gehaald.

    Struggles. Morgen worden er blijkbaar foto's gemaakt die getoond worden bij de diplomauitreiking. Uitgerekend morgen is het weer bagger slecht. Rip haar. Als ik er überhaupt nog moeite voor ga doen. :')

    Waarschijnlijk ben ik überlaat met het ontdekken dat LJH weer open is, maar HAAAAAAAIIII

    Vandaag allereerste keer in mijn leven naar een fysio geweest. Damn. Ik besef nu dat ik echt een beetje op slot zit c:


    Slightly drunk.

    me: ik haat de prequels
    *kijkt Attack of the Clones voor de tweede keer*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    HAHAHAHA, dat viel niet te verwachten. Ik vind One Direction al knap, maar dit was gewoon echt te voorspellen, lol.


    Deep inside, I've never felt alive

    But when is it my time to be happy..?


    — Inner peace, it's hard to find. —