• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Mommy schreef:
    (...)

    nou moet je niet de taak van de moderators over gaan nemen hoor dat kan echt niet


    Ik neem niemands taak over. Ik geef enkel mijn mening over deze discussie, omdat ik nu eenmaal ontzettend goed ben in mijn mening geven (fish)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik neem niemands taak over. Ik geef enkel mijn mening over deze discussie, omdat ik nu eenmaal ontzettend goed ben in mijn mening geven (fish)


    dan verschillen we minder van elkaar dan je denkt


    i put the fun in funeral

    DIE NIEUWE MUSIC VIDEO VAN ALL TIME LOW IS HEARTBREAKING. I love it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mommy schreef:
    (...)

    dan verschillen we minder van elkaar dan je denkt


    Ik denk dat je gelijk hebt (krul)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jongens ik ben overgestapt van een andere site op Q, omdat het hier zo gezellig was, verpest dat aub niet dank u voor de medewerking


    Slightly drunk.

    Tijd om GoT te bingewatchen. Bijna tijd voor het nieuwe seizoeennnnn. :Y)

    Ik heb eerder twee berichten hier geschreven, maar hier wordt duidelijk niet naar geluisterd. Erg jammer dat het niet serieus wordt genomen. Helaas zal ik dus dit topic voor vandaag sluiten. Morgen wordt het weer geopend en wordt er verwacht hier niet meer over te praten.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 19:22 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Hierbij wordt het lucht je hart topic weer geopend. Wij hopen dat er na is gedacht hoe het de afgelopen tijd er aan toe gaat. Dit gaat natuurlijk niet over iedereen. Laten we het nu gezellig houden!


    Pretty is just a pretty word.

    Yo ive needed this. Ik denk dat ik instort als die vakantie zonder mij gaat plaatsvinden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik krijg ook gewoon geen hoogte van je eh. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sometimes I feel like you only think/care about yourself and don't care about me at all.


    kindness is never a burden.

    Apenkloten


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hello LJH, my darling. I've missed you <3

    Was dat een goeie stap, een slechte stap, sociale zelfmoord? Ik weet het niet meer.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Was dat een goeie stap, een slechte stap, sociale zelfmoord? Ik weet het niet meer.


    What did u do?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.