• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Peccata schreef:
    Square/Inge (wat prefereer je?), jij weet dit vast wel. Hoe kan het dat het even duurt voordat geactiveerde hoofdstukken in de rubriek "nieuwe stories" komen te staan? Ik bedoel, ik heb om 11:07 een hoofdstuk geactiveerd, en ik heb het nog niet voorbij zien komen in het rijtje van vijf....


    Huh, wat, huh? :'D Het maakt me niet veel uit. Je mag me absoluut Inge noemen, want dat doet de meerderheid hier inmiddels, maar Square is ook goed voor mensen die voornamen vreemd familiair vinden voor min of meer anonieme internetgesprekken.

    En rijtje van vijf nieuwe stories? Dan heb je het over dat blokje op de voorpagina, denk ik? Ik heb geen idee waarom ik dat zou moeten weten, maar ik gok dat als je story daar niet opduikt, het lijstje A) maar met bepaalde intervallen wordt ververst, B) niet stories laat zien waarbij recent een hoofdstuk geactiveerd is, maar stories waarbij recent iets is aangepast aan een hoofdstuk of de beschrijving van de story of C) je het misschien gewoon hebt gemist in het uur en vierentwintig minuten tussen wanneer je zegt dat je dat hoofdstuk hebt geactiveerd en je dit bericht postte. Ik neig sterk naar A, want de oude versie van de top, toen het nog een lijst van willekeurige stories met kudo's was, werkte ook op die manier omdat dat minder belastend was voor de server, of iets dergelijks. Ik weet echt heel erg weinig van hoe websites werken, don't sue me if I'm wrong. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Territoria, boek 1 - De kettingen van Amarath
    Van een collega van Natas, gekocht op de Dutch Comic Con c:

    *wie is Natas ook alweer*
    Kan je genre vertellen/flaptekst? Klinkt als fantasy?


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    *wie is Natas ook alweer*
    Kan je genre vertellen/flaptekst? Klinkt als fantasy?


    Natas/Natascha/Piranha, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Square schreef:
    (...)

    Huh, wat, huh? :'D Het maakt me niet veel uit. Je mag me absoluut Inge noemen, want dat doet de meerderheid hier inmiddels, maar Square is ook goed voor mensen die voornamen vreemd familiair vinden voor min of meer anonieme internetgesprekken.

    En rijtje van vijf nieuwe stories? Dan heb je het over dat blokje op de voorpagina, denk ik? Ik heb geen idee waarom ik dat zou moeten weten, maar ik gok dat als je story daar niet opduikt, het lijstje A) maar met bepaalde intervallen wordt ververst, B) niet stories laat zien waarbij recent een hoofdstuk geactiveerd is, maar stories waarbij recent iets is aangepast aan een hoofdstuk of de beschrijving van de story of C) je het misschien gewoon hebt gemist in het uur en vierentwintig minuten tussen wanneer je zegt dat je dat hoofdstuk hebt geactiveerd en je dit bericht postte. Ik neig sterk naar A, want de oude versie van de top, toen het nog een lijst van willekeurige stories met kudo's was, werkte ook op die manier omdat dat minder belastend was voor de server, of iets dergelijks. Ik weet echt heel erg weinig van hoe websites werken, don't sue me if I'm wrong. (krul)

    Oh HAHAHAHAHA JIJ BENT GEEN MOD ik dacht dat je mod was, geen beta. Whoops. Sorreh.
    Optie A klinkt dan het meest logisch ja. c:


    Slightly drunk.

    Trailer! Yay! This is gonna be great!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gandhi schreef:
    (...)

    Natas/Natascha/Piranha, haha.


    This jap en het is een beetje Dark Fantasy, de flaptekst staat ook wel op bol.com, die ga ik niet helemaal overtypen als je het niet heel erg vind. Maar het gaat over Cindy wiens ouders en zusje dood zijn en waar de lichamen van verdwenen zijn, dan wordt ze opeens gebeld door een dude die zegt haar zusje te hebben, iets wat Cindy eerst als zieke grap ziet, maar dan verdwijnt er nog een lichaam en blijkt dat er een groepje mannen zijn die haar dood willen. Ze wordt dan zeg maar gered door Peter en zijn dochtertje Julia die op de vlucht zijn voor dezelfde mannen en haar zeggen te kennen. Cindy weet echter van niks en snapt er niks van. Uiteindelijk komt ze dan in Territoria terecht, een soort schaduwwereld paralel aan de onze waar het kwaad al overwonnen heeft.

    Blub ik ben slecht in samenvatten :')

    Edit: Het zusje heet trouwens Anna (wbw)

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 14:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    This jap en het is een beetje Dark Fantasy, de flaptekst staat ook wel op bol.com, die ga ik niet helemaal overtypen als je het niet heel erg vind. Maar het gaat over Cindy wiens ouders en zusje dood zijn en waar de lichamen van verdwenen zijn, dan wordt ze opeens gebeld door een dude die zegt haar zusje te hebben, iets wat Cindy eerst als zieke grap ziet, maar dan verdwijnt er nog een lichaam en blijkt dat er een groepje mannen zijn die haar dood willen. Ze wordt dan zeg maar gered door Peter en zijn dochtertje Julia die op de vlucht zijn voor dezelfde mannen en haar zeggen te kennen. Cindy weet echter van niks en snapt er niks van. Uiteindelijk komt ze dan in Territoria terecht, een soort schaduwwereld paralel aan de onze waar het kwaad al overwonnen heeft.

    Blub ik ben slecht in samenvatten :')

    Edit: Het zusje heet trouwens Anna (wbw)

    Hmmm, als het geen fantasy had geheten, dan had ik misschien wel interesse in het boek gehad, klinkt echt heel gaaf. c:


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Hmmm, als het geen fantasy had geheten, dan had ik misschien wel interesse in het boek gehad, klinkt echt heel gaaf. c:


    Haha, ik ben juist dol op fantasy, vooral als het een beetje duister is ghehe. Hoewel alles wat goed spannend is er bij mij wel ingaat ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Haha, ik ben juist dol op fantasy, vooral als het een beetje duister is ghehe. Hoewel alles wat goed spannend is er bij mij wel ingaat ^^

    Ik ben juist vrij selectief wat thrillers betreft c:

    Wie weet wat dit is, krijgt een koekje.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 15:06 ]


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik ben juist vrij selectief wat thrillers betreft c:

    Wie weet wat dit is, krijgt een koekje.



    spieren van arm en romp en zo


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Peccata schreef:
    (...)
    Ik ben juist vrij selectief wat thrillers betreft c:


    Ik ben echt een boeken en chocolade afvalbak, hoewel ik tijdens het lezen wel snel heel veel aan te merken heb/punten die ik anders zou hebben gedaan. Maar dat maakt het juist leuk. Dingen die nergens toe leiden en onrealistisch zijn omdat de schrijver de ballen niet heeft om mensen te laten sterven, terwijl dat wel zou moeten gebeuren hoef je mij niet voor te schotelen though, tenzij je mijn gezeur aan wil horen over hoe *** het wel niet was en dat er duidelijk niks van klopt *kuch* Twilight *kuch* (A)

    OT: Whoop zoveel schubjes schubjes schubjes dit wordt zo cool (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik ben echt een boeken en chocolade afvalbak, hoewel ik tijdens het lezen wel snel heel veel aan te merken heb/punten die ik anders zou hebben gedaan. Maar dat maakt het juist leuk. Dingen die nergens toe leiden en onrealistisch zijn omdat de schrijver de ballen niet heeft om mensen te laten sterven, terwijl dat wel zou moeten gebeuren hoef je mij niet voor te schotelen though, tenzij je mijn gezeur aan wil horen over hoe *** het wel niet was en dat er duidelijk niks van klopt *kuch* Twilight *kuch* (A)

    OT: Whoop zoveel schubjes schubjes schubjes dit wordt zo cool (fish)

    Haha, Twilight vond ik verschrikkelijk. Waarom ik ze allemaal heb gelezen, geen idee. Ben het wel met je eens dat er best eens een character mag doodgaan, wel of niet geliefd.


    Slightly drunk.

    Oh my god. De Rogue One trailer. MAG HET ALSJEBLIEFT AL DECEMBER ZIJN?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Peccata schreef:
    (...)
    Oh HAHAHAHAHA JIJ BENT GEEN MOD ik dacht dat je mod was, geen beta. Whoops. Sorreh.
    Optie A klinkt dan het meest logisch ja. c:


    Ah, dat verklaart een hoop, haha. Nope, paars 5ever voor mij. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoop dat ik binnenkort ook paars ben c:

    Dat moment wanneer je een personage zo levendig hebt beschreven dat iedereen hem haat c:

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 16:05 ]


    Slightly drunk.