• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Gewoon een ongeluk bij voetbal? Poging tot moord zouden ze het moeten noemen!
    En nu maar zitten en "rust houden" ugh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Het begon allemaal 3 maanden geleden... Ik ging met mijn vrienden op tinder, met een nep account en opeens zagen we onze scienceleraar! We vonden dit wel grappig en swipete rechts. Maar toen waren we een match! Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik zei maar hey. We hadden hele goede gesprekken. Na 2 maanden vol met goede gesprekken. Ik vind hem eigenlijk best wel leuk, alleen hij mij niet, maar het nepaccount. Hij vertelt me ook steeds hoe leuk hij me vindt, maar ik wil nooit afspreken omdat ik zijn leraar ben. We sturen ook soms naaktfoto's naar elkaar via snapchat.. Ik wil heel graag stoppen, maar hij is ongeveer het enige wat mij gelukkig maakt, en ik ben zijn grote liefde ( zoals hij het zegt ). Het zou hem kapot maken als ik het zou zeggen... Ik weet gewoon echt niet meer wat ik kan doen. Niemand weet het, behalve jullie nu. Ik voel me nu erg opgelucht.

    Ik heb weer slecht geslapen door dit alles.


    26 - 02 - '16

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik moet bij je nieuwe username o.a. aan ijs denken op de een of andere manier, lawl.

    Yes, toch nog op een één of andere manier food related haha :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn opleidingsinstituut kan het rambam krijgen. Als ik ergens een baan kan krijgen kap ik die hele kutzooi af.


    26 - 02 - '16

    Zevenneuzen schreef:
    Het begon allemaal 3 maanden geleden... Ik ging met mijn vrienden op tinder, met een nep account en opeens zagen we onze scienceleraar! We vonden dit wel grappig en swipete rechts. Maar toen waren we een match! Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus ik zei maar hey. We hadden hele goede gesprekken. Na 2 maanden vol met goede gesprekken. Ik vind hem eigenlijk best wel leuk, alleen hij mij niet, maar het nepaccount. Hij vertelt me ook steeds hoe leuk hij me vindt, maar ik wil nooit afspreken omdat ik zijn leraar ben. We sturen ook soms naaktfoto's naar elkaar via snapchat.. Ik wil heel graag stoppen, maar hij is ongeveer het enige wat mij gelukkig maakt, en ik ben zijn grote liefde ( zoals hij het zegt ). Het zou hem kapot maken als ik het zou zeggen... Ik weet gewoon echt niet meer wat ik kan doen. Niemand weet het, behalve jullie nu. Ik voel me nu erg opgelucht.

    Een mogelijkheid is dat je gewoon niets meer tegen hem zegt en het contact verbreekt. Toegeven dat jij het bent zou heel erg dom zijn. Doorgaan is ook geen optie, want jij zegt dat je dit niet meer wil. Ik zou voor de gulden middenweg gaan; het contact verbreken en niet laten weten dat jij het was. Dan heb je er op school in de les geen last mee.


    Slightly drunk.

    En dan heb je gedroomd dat je achterna gezeten werd door een of andere maffe wetenschapper omdat je hart een speciale afwijking zou hebben die de mensheid zou genezen, terwijl jij dus stiekem in een huis woonde met een aantal muzikanten. Wat was dit wazig, zeg.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Sconelario schreef:
    I love my new username :Y)
    Noodlemonster => Sconelario

    Love it!
    I feel like crying in class. Shit.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    (...)
    Love it!

    I feel like crying in class. Shit.

    Yass :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Straks debat. Wish me luck. Ik ben voorbereid, maar ik weet niet of mijn team dat ook is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Straks debat. Wish me luck. Ik ben voorbereid, maar ik weet niet of mijn team dat ook is.


    Succes!(:

    OTOFT: grom. In mijn droom praatte je wel tegen me. Hmm. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dus eerst mag IK het vuile werk opknappen en dan kunnen jullie ineens wel langskomen? Wtf zeg. Jullie zijn echt sneu holycrap


    26 - 02 - '16

    Jongens, serieus. Hou jullie fucking bek. Jullie maken me onzeker door telkens dingen te zeggen over mij als ik iets zeg. Fuck you.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Voor mijn part wordt de hele takke bende failliet verklaard. Ik zou er niet rauwig om zijn. Stik er lekker in verdomme


    26 - 02 - '16

    Lol Ik wist dat dit echt een boek voor mij zou zijn. Zoveel dood, verderf en spanning :Y)


    Happy Birthday my Potter!