• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Is this meant for me? I don't know? You confuse me a lot, you know.

    Edit: not everything is about me, goddammit.

    edit: but what if it is? oh god

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 0:49 ]


    kindness is never a burden.

    Okay de conclusie is dus letterlijk dat dit weekend plaats gaat vinden zonder mij. Ik kan hier echt uren om huilen, want ik zal echt een jaar aan inside jokes missen. Ach, op zich kan er in een paar maanden nog veel veranderen, maar misschien moet ik alvast een emotioneel harnas creëren.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh god, people. Je moet echt 'Turbo' zien. :') Deze film is te geniaal. Je moet er de hele tijd bij stilstaan dat de film wordt ingesproken door genieën zoals Samuël L Jackson en Ryan Reynold, aka. Deadpool en Nick Fury.


    What would Emma do?

    @me: why


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ga slapen Anna. NU!


    Happy Birthday my Potter!

    Today on 'Things I Didn't Know Existed But I'm Not Really Surprised They Do': Simon and Raphael have a shipname and a fandom.

    edit: shit now i ship it too

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 1:46 ]


    kindness is never a burden.

    Bijnaa weekenddddd plz

    I love my new username :Y)
    Noodlemonster => Sconelario


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb deze maand echt extra mb nodig. Door de stomme stroomstoring heb ik al mega veel van mijn bundel gebruikt.

    // Wel een klein beetje grappig dat ik en de andere Kim uit mijn klas beide depressief zijn.

    Ik mis je :( waarom kon ik niet gewoon mee...


    Draco dormiens nunquam titillandus

    En ofcourse ben ik weer de enige die niet in de bus kan. Whatever. Ik wacht wel een kwartier.

    Sconelario schreef:
    I love my new username :Y)
    Noodlemonster => Sconelario


    Ik moet bij je nieuwe username o.a. aan ijs denken op de een of andere manier, lawl.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    UGHHH nu ben ik super loner op school.... Waar is iedereen??


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Als ik slaag, vind ik het een wonder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Tha sun is shining so nice c:


    Slightly drunk.