• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Geen 'wolkjes kijken en toekomstbeelden verzinnen' vandaag. Hell no. Écht niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Martelscenes beschrijven is zo moeilijk ugh


    Slightly drunk.

    Dumbledory schreef:
    Lol Ik wist dat dit echt een boek voor mij zou zijn. Zoveel dood, verderf en spanning :Y)

    Welke welke welke welke welke...?! *kwijlt*


    Slightly drunk.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Succes!(:

    OTOFT: grom. In mijn droom praatte je wel tegen me. Hmm. :c


    Fenks c: Het feit dat ik wss een enorm goed argument heb gevonden, maakt eigenlijk dat ik juist zenuwachtig ben hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Fenks c: Het feit dat ik wss een enorm goed argument heb gevonden, maakt eigenlijk dat ik juist zenuwachtig ben hehe


    Juist als je eej goed argument hebt zal het wel goed moeten komen. You can do it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk ben ik weer degene die zich moet aanpassen.


    <3

    Omfg I freaking nailed it guys. Iedereen was like het was een goed debat enzo.. EN TOEN KWAM WENDY muhahahaha ik ben superblij. Beste spreker & gewonnen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Omfg I freaking nailed it guys. Iedereen was like het was een goed debat enzo.. EN TOEN KWAM WENDY muhahahaha ik ben superblij. Beste spreker & gewonnen ^^


    Ahw yeah, congratz! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfff ik heb dichte oren, hierzo. In andere woorden, ik ben half doof en kan pas morgen naar de huisarts. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Minder dan twaalf uur te gaan. (no_chears) Hups, Inge. Je weet dat je dit kunt, dus doe het dan ook gewoon.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ahw yeah, congratz! :3


    Thanks c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square/Inge (wat prefereer je?), jij weet dit vast wel. Hoe kan het dat het even duurt voordat geactiveerde hoofdstukken in de rubriek "nieuwe stories" komen te staan? Ik bedoel, ik heb om 11:07 een hoofdstuk geactiveerd, en ik heb het nog niet voorbij zien komen in het rijtje van vijf....


    Slightly drunk.

    Oh god, ik mag zo de helft van het verslag van mijn partner nog herschrijven. Iedereen weet toch dat je niet gewoon de tekst uit je boek mag overtypen? Allez, hij doet iets meer werk dan ik, dus ik zal maar niet te hard klagen ...


    What would Emma do?

    Ik help in tijden van nood. Maar ben ik alleen daar goed voor?


    "It means no worries, for the rest of your days"

    En thuiss. Lawl, ik zit nog helemaal in de waan van dat debat. Het aardappelvoorbeeld, toch wel mijn meest geniale ingeving so far. Aardappels ftw.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."