• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 18:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 april 2016 - 14:07 ]


    i put the fun in funeral

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    me: ik haat de prequels
    *kijkt Attack of the Clones voor de tweede keer*


    This is so me..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ah het is pas echt het begin, maar op deze manier wordt mijn cosplay zo cool ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom begin ik weer gevoelens voor je te krijgen? Ik wil dat niet..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh, shit, een kamp voorbereiden is hell, al helemaal als er last moment nog een hoop moet gebeuren...


    Stenenlikker

    Stingray schreef:
    (...)

    This is so me..


    Blij dat ik niet alleen ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Blaaaaaah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga dood door mijn profiel! Nicholas Hoult is asdfghjkl.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jezus wat is die Netanyahu een eikel zeg. Hij "heeft respect voor alle geloven" maar wil een hek bouwen om "zich tegen wilde beesten te beschermen". Yeah right.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LoveIy schreef:
    Ik ga dood door mijn profiel! Nicholas Hoult is asdfghjkl.


    JA, FELLOW HOULT-LOVER!

    (nu ben ik vergeten wat ik eigenlijk wou zeggen)

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:28 ]


    What would Emma do?

    Waarom kan het bij ons nou nooit eens goed gaan. Ik ben moe en ik wil gewoon lekker tv kijken voor ik straks 3 lange dagen moet werken. Maar nu ben ik verantwoordelijk voor 2 gehandicapte kinderen en weet ik niet of het wel goed gaat komen met mijn moeder.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    en dan is het ineens half tien jezus wat gaat de tijd snel


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik heb morgen autotheorie en officieel de hoop opgegeven. Iemand die mij nog wat moed kan geven?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb morgen autotheorie en officieel de hoop opgegeven. Iemand die mij nog wat moed kan geven?

    *geeft moed*
    Autotheorie is helemaal niet zo moeilijk. Als je al wat gereden hebt, heb je het meeste ook al toegepast in de praktijk en veel weet je vaak ook nog van het groep zeven verkeersexamen. You can do this! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    *geeft moed*
    Autotheorie is helemaal niet zo moeilijk. Als je al wat gereden hebt, heb je het meeste ook al toegepast in de praktijk en veel weet je vaak ook nog van het groep zeven verkeersexamen. You can do this! *O*


    Het probleem is, de laatste keer dat ik in een auto reed was ongeveer een jaar geleden. Ik heb hem al eens gehaald(mijn theorie), maar die is niet meer geldig en toen was ik ook op het nippertje geslaagd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Obi_Wan_Kenobi schreef:
    (...)

    Blij dat ik niet alleen ben.


    Maar de prequels zijn stiekem gewoon heel leuk. Je moet alleen heel veel slechte aspecten negeren ahahah.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )