• I became insane, with long intervals of horrible sanity.

    Welkom.

    Welkom bij het officiële horror topic! Van classic horror films, tot nieuwe video games en enge verhalen! Hier kan je praten over je favoriete horror films, enge belevenissen en aanraders! Welcome to the darkness my old friend...


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    volgende week eindelijk the conjuring 2 uit! <3


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    volgende week eindelijk the conjuring 2 uit! <3


    Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van die film gehoord. Waar gaat het over?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kauwgomjunky schreef:
    volgende week eindelijk the conjuring 2 uit! <3


    Ik hoop dat deze beter wordt dan de eerste.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Ik hoop dat deze beter wordt dan de eerste.

    Ik vond de eerst juist super nice ! Hoop dat deze niet afzaagd. ..xd


    You can't touch music but music touch you

    Darcia schreef:
    (...)

    Ik heb eerlijk gezegt nog nooit van die film gehoord. Waar gaat het over?

    The conjuring is een film.met geesten als je daar al van hou kijken en ook al hou je niet van ook gewoon kijken hij heeft egt goeie verhaal lijn ^_^ zoek maar trailer op :P
    The Conjuring vertelt het gruwelijke verhaal van de wereldberoemde paranormale onderzoekers Ed en Lorraine Warren. Wanneer hun hulp wordt ingeroepen door een gezin dat door een duistere aanwezigheid in hun afgelegen boerderij geterroriseerd wordt, worden ze geconfronteerd met een machtige duivelse entiteit en raken ze betrokken bij de meest angstaanjagende zaak van hun leven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 17:12 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Ik vond de eerst juist super nice ! Hoop dat deze niet afzaagd. ..xd


    Ik vond hem eerder saai, eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Ik vond hem eerder saai, eigenlijk.

    Ik vond hem egt goed ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Ik vond hem egt goed ^^


    Smaken verschillen (:
    Heb je dat op Facebook al gezien, of ergens anders? Er was een filmpje, soort trailer (?) van The Conjuring 2, waar je 360 graden met je muis kon draaien/klikken om te zien wat er gebeurde. Het was wel cool.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Smaken verschillen (:
    Heb je dat op Facebook al gezien, of ergens anders? Er was een filmpje, soort trailer (?) van The Conjuring 2, waar je 360 graden met je muis kon draaien/klikken om te zien wat er gebeurde. Het was wel cool.

    Jah dat wad egt nice gedaan ^^


    You can't touch music but music touch you

    Vroeger was ik wel echt helemaal into horrorfilms maar de laatste tijd kan ik bijna geen goede meer vinden. Volgens mij was de laatste die ik in de bioscoop gezien heb Paranormal Activity: The Ghost Dimension. En Insidious 3 en Sinister 2 waren ook al enorme tegenvallers. :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Is het gek dat ik spontaan aan mijn schoonmoeder dacht? Als ik te lang naar haar kijk heb ik ook slapeloze nachten. (cat)

    OT: Om eerlijk te zijn hou ik niet meteen van horrorfilms of series. Al ben ik wel dol op de serie Penny Dreadful. Maar echt horror is dat naar mijn mening niet. Als ik aan horror denk, denk ik eerder aan Final Destination, The Ring, Insidious of Saw en dergelijke. Niet echt mijn ding aangezien ik daar echt niet tegen kan. Als kind had ik het zelfs al verschrikkelijk moeilijk met films zoals Scary Movie, zeker toen ze dat meisje uit The Ring gebruikten. Op dat gebied ben ik echt een watje.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    op welke verheugen jullie het meest dit jaar ? ik the conjuring 2, lights out, en underworld blood wars <3

    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 17:04 ]


    You can't touch music but music touch you



    wat denken jullie ik geloof niet egt in dat soort dingen zijn altijd alleen maar in Amerika xD
    Morgen ga ik eindelijk naar The Conjuring 2! <3


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:



    wat denken jullie ik geloof niet egt in dat soort dingen zijn altijd alleen maar in Amerika xD
    Morgen ga ik eindelijk naar The Conjuring 2! <3


    Serieus? Door een film te kijken? Waarom hebben ze die dan gemaakt? Haha.
    Laat weten hoe hij was!

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:42 ]


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    (...)

    Serieus? Door een film te kijken? Waarom hebben ze die dan gemaakt? Haha.
    Laat weten hoe hij was!

    is gewoon weer ding om mensen extra bang te maken hahaha
    ook omdat natuurlijk gebaseerd op waargebeurde verhalen enz
    en jah is goed heb egt super veel zin in eindelijk zo ver heb egt te lang op gewacht hahahah heb gehoord hij goed is dus moet goed komen we zullen het morgen zien ^_^


    You can't touch music but music touch you