• I became insane, with long intervals of horrible sanity.

    Welkom.

    Welkom bij het officiële horror topic! Van classic horror films, tot nieuwe video games en enge verhalen! Hier kan je praten over je favoriete horror films, enge belevenissen en aanraders! Welcome to the darkness my old friend...


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Gister naar the conjuring 2 geweest en hij was egt super awesome! Ja egt aanrader allemaal heen gaan dus..
    Op imdb had hij ook een 8 gescoord mooi cijfer en zeker waar en deze film zeker waard van je geld ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Gister naar the conjuring 2 geweest en hij was egt super awesome! Ja egt aanrader allemaal heen gaan dus..
    Op imdb had hij ook een 8 gescoord mooi cijfer en zeker waar en deze film zeker waard van je geld ^_^



    Ik ga vanavond! Was hij heel eng?


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)

    Ik ga vanavond! Was hij heel eng?

    Mwa wat is eng dat verschild per persoon denk ik , ik was wel paar keer geschrokken maar niet heel hard ofzo maar spanning zit wel zeker In ja is egt fijne film om kijken voor horror fans ^_^
    Laat maar weten hoe jij hem vond ;-)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 12:18 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    Gister naar the conjuring 2 geweest en hij was egt super awesome! Ja egt aanrader allemaal heen gaan dus..
    Op imdb had hij ook een 8 gescoord mooi cijfer en zeker waar en deze film zeker waard van je geld ^_^



    Beter dan de eerste?


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    (...)

    Beter dan de eerste?

    Ja veel beter hij had op imdb ook. Een 8 gescoord hoger cijfer dan eerste ;-P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Ja veel beter hij had op imdb ook. Een 8 gescoord hoger cijfer dan eerste ;-P


    Nu ben ik wel benieuwd. Had je toevallig een priester nodig of voelde je je vreemd of zo na de film? Haha.


    16 - 09 - '17

    Cesaro schreef:
    (...)

    Nu ben ik wel benieuwd. Had je toevallig een priester nodig of voelde je je vreemd of zo na de film? Haha.

    Oh ja egt wel meteen een gebeld hahha xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Oh ja egt wel meteen een gebeld hahha xD


    Haha


    16 - 09 - '17

    Insidious is ook echt een toffe film.


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    PsychoYandere schreef:
    Insidious is ook echt een toffe film.



    Jaaa! Alle drie, al is de derde mijn favoriet.


    16 - 09 - '17