• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    girlicious schreef:
    I hate feeling like I don't matter...

    You do matter, sweetheart <3

    Tresna schreef:
    (...)
    Nah. Maar dat is lief van je om te zeggen, al heb je geen idee van hoe ik ben - met of zonder alcohol.
    Ik vond een jongen leuk en daar is misbruik van gemaakt. Mijn nummer plus whapp gesprekken tussen ons is een feest vol drinken mensen van mijn school rond gegaan en vervolgens werd ik meerdere malen gebeld door geilende jongens e.d. Ze hebben zelfs een telefoongesprek opgenomen en rondgestuurd. Klinkt niet heel ernstig allemaal, maar je moet je voorstellen dat ik me verraden voelde door degene op wie ik verliefd was en dat mijn zelfvertrouwen een flinke opdonder kreeg. So yeah, ben niet zo van het, eh chantagemateriaal.

    // Great, nog meer vragenlijsten. Bedankt psychiater, alsof ik die nog niet genoeg heb gekregen pffff.

    Wat een zielige klootzak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ruik nu verschrikkelijk naar sigarenrook, maar ik was wel de allereerste om mijn vader te feliciteren met zijn vijftigste. Ik breng offers hier. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tresna schreef:
    (...)

    Nah. Maar dat is lief van je om te zeggen, al heb je geen idee van hoe ik ben - met of zonder alcohol.
    Ik vond een jongen leuk en daar is misbruik van gemaakt. Mijn nummer plus whapp gesprekken tussen ons is een feest vol drinken mensen van mijn school rond gegaan en vervolgens werd ik meerdere malen gebeld door geilende jongens e.d. Ze hebben zelfs een telefoongesprek opgenomen en rondgestuurd. Klinkt niet heel ernstig allemaal, maar je moet je voorstellen dat ik me verraden voelde door degene op wie ik verliefd was en dat mijn zelfvertrouwen een flinke opdonder kreeg. So yeah, ben niet zo van het, eh chantagemateriaal.

    // Great, nog meer vragenlijsten. Bedankt psychiater, alsof ik die nog niet genoeg heb gekregen pffff.

    Dat weet ik inderdaad niet, maar maakt dat veel verschil uit? Of het nou met of zonder alcohol is, iemand mag niet zeggen of bepalen dat jij niet goed genoeg bent.
    Wat een klotestreek en mensen. Maar ik heb het ook niet over dat soort chantage, want zo ben ik ook weer niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik houd van Up wth.


    because i knew you, i have been changed for good

    I'm such a failure at life

    I wish I could put on a mask so no one could see the mascara running down my face from eyes full of tears.. I'm sick and tired of crying, but I can't seem to stop. Everything is going to hell and I have no idea how to change it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    LoveIy schreef:
    I wish I could put on a mask so no one could see the mascara running down my face from eyes full of tears.. I'm sick and tired of crying, but I can't seem to stop. Everything is going to hell and I have no idea how to change it.




    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het boeit je ook helemaal niks he


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Spongekip schreef:
    En toen was het klaar en is het tijd om "na te genieten"

    aka janken


    Nooo. I'm here for you.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kan ik niet spontaan explosieve diarree krijgen zodat ik gewoon thuis kan chillen en Netflix kan kijken? Torn between not wanting to go and knowing that going will be good.


    The truth is out there.

    Undine schreef:
    (...)
    Wat een zielige klootzak.


    Ik weet ook niet wat ik in hem zag.


    Chaerin schreef:
    (...)
    Dat weet ik inderdaad niet, maar maakt dat veel verschil uit? Of het nou met of zonder alcohol is, iemand mag niet zeggen of bepalen dat jij niet goed genoeg bent.
    Wat een klotestreek en mensen. Maar ik heb het ook niet over dat soort chantage, want zo ben ik ook weer niet.


    Voordat we gaan afdwalen, over het alcohol heb je ook helemaal gelijk, dat weet ik. Maar het feit blijft dat het jammer is dat ik door die nieuwe wet nog moet wachten, want ik kan wel verantwoordelijk drinken (het mag officieel niet right, maar thuis is niks over gezegd) en ik ben niet van plan te eindigen zoals die sukkels op dat feest haha. Maar een biertje kunnen halen op een festival zou leuk zijn tho.
    Dat is waar. Maar ik heb me blijkbaar gewoon te kwetsbaar opgesteld of zoiets :') Ik laat het me niet nog eens gebeuren in ieder geval. Rrrrrrr. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 12:06 ]

    auw auw auw auw >:


    because i knew you, i have been changed for good

    Hoe de hell willen die eksters een nest gaan bouwen op onze poortdeur? :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Zenuwen D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.