• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    WIE HEEFT HIER EEN PERFECTE AVOND GEHAD MET MENEER BABY CRUSH HM? WIE WIE WIE?

    Chaerin schreef:
    (...)
    Ik snap dat je het wilt vieren, maar daar hoeft alcohol toch niet perse bij te horen.


    Eh, nee. Maar al mijn vrienden kunnen het wel en tja, als je als enige nuchter bent is dat gewoon kut. En op festivals deze zomer enzo. Het hóéft niet nee, maar je mist wel wat.
    Bovendien zie je het anders wanneer je iets niet kan dan wanneer het vanzelfsprekend is dat het kan als je het wilt, zoals bij jou (;

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 22:33 ]

    Blades schreef:
    WIE HEEFT HIER EEN PERFECTE AVOND GEHAD MET MENEER BABY CRUSH HM? WIE WIE WIE?



    Not me. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blades schreef:
    WIE HEEFT HIER EEN PERFECTE AVOND GEHAD MET MENEER BABY CRUSH HM? WIE WIE WIE?



    Too cute, cute damn.


    Happy Birthday my Potter!

    ^ I AM SOOOOOO IN LOOOVE

    Kijk, als je niet wilt praten met me mag je het gewoon zeggen hoor..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Blub ik weet niet zo goed wat ik hierop moet reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Tresna schreef:
    (...)

    Eh, nee. Maar al mijn vrienden kunnen het wel en tja, als je als enige nuchter bent is dat gewoon kut. En op festivals deze zomer enzo. Het hóéft niet nee, maar je mist wel wat.
    Bovendien zie je het anders wanneer je iets niet kan dan wanneer het vanzelfsprekend is dat het kan als je het wilt, zoals bij jou (;

    Haha, in mijn ogen zou ik dat gewoon grappig vinden. Dan ben jij de enige die nuchter is en de rest zat, waar je chantagefilmpjes/foto's van kunt maken (cat). Alcohol is ook niet alles hoor. Met een helse koppijn opstaan in de ochtend is echt fantastisch natuurlijk. Ik snap dat je wilt drinken, omdat het aanstekend werkt als de anderen dat doen, maar van mij persoonlijk zou ik dat niet hoeven. En zoals bij mij? Ja, ik kan drinken, maar ik doe het niet omdat ik er de behoefte niet naar heb. Dat was vroeger (waar ik trouwens ook 'te jong' voor was), maar het is maar wat je zelf wilt.

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 22:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dumbledory schreef:
    Blub ik weet niet zo goed wat ik hierop moet reageren.


    Ik vind het echt geweldig dat jouw posts nog steeds in thema blijven, haha. (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geweldig, dan zit je alleen thuis, wil je je ouders bellen om te vragen waar ze zijn en heeft een van de twee haar gsm niet bij en heeft de andere zijn gsm uit gezet. Echt waar? Komaan, dit is niet meer leuk. Nu ben ik echt boos. Ze weten dat ik 's avonds niet graag alleen thuis ben en nog steeds blijven ze tot een stuk in de nacht weg? Dit is echt niet meer leuk. Dat ze drie uur wegblijven om alleen maar mijn broertje op te halen bij vrienden, kan ik begrijpen, maar wees dan alsjeblieft bereikbaar. Het is toch niet mijn taak om tegen mijn ouders te zeggen dat ze op tijd thuis moeten zijn? Als het nu een keer zou gebeuren, dan zou ik er nog niet zo zwaar aan tillen, MAAR HET IS FUCKING IEDERE KEER ALS ZE NAAR DIE MENSEN GAAN DAT ZE TOT MINSTENS MIDDERNACHT DAAR BLIJVEN.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind het echt geweldig dat jouw posts nog steeds in thema blijven, haha. (fish)


    Het is een gave (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt veel te snel bang, mijn hond maakt één vreemde beweging en ik dacht al bijna dat er een indringer was -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Chaerin schreef:
    (...)
    Haha, in mijn ogen zou ik dat gewoon grappig vinden. Dan ben jij de enige die nuchter is en de rest zat, waar je chantagefilmpjes/foto's van kunt maken (cat). Alcohol is ook niet alles hoor. Met een helse koppijn opstaan in de ochtend is echt fantastisch natuurlijk. Ik snap dat je wilt drinken, omdat het aanstekend werkt als de anderen dat doen, maar van mij persoonlijk zou ik dat niet hoeven. En zoals bij mij? Ja, ik kan drinken, maar ik doe het niet omdat ik er de behoefte niet naar heb. Dat was vroeger (waar ik trouwens ook 'te jong' voor was), maar het is maar wat je zelf wilt.


    Er is natuurlijk ook een verschil tussen drinken en zuipen. Ik ben heel gevoelig voor alcohol dus ik zou nooit meer dan 2 of misschien 3 drinken. Maar het haalt iets van de spanning weg ofzo, als je een beetje op hebt is het gewoon gemakkelijker allemaal. Ik heb altijd stress in gezelschap of ze me wel goed genoeg vinden en het is fijn om dat ook eens niet te hebben.
    En tja, chantagefilmpjes... niet echt mijn stijl :') Dat hebben ze ooit eens bij mij geflickt en het levert meer schade op dan men denkt.

    Tresna schreef:
    (...)

    Er is natuurlijk ook een verschil tussen drinken en zuipen. Ik ben heel gevoelig voor alcohol dus ik zou nooit meer dan 2 of misschien 3 drinken. Maar het haalt iets van de spanning weg ofzo, als je een beetje op hebt is het gewoon gemakkelijker allemaal. Ik heb altijd stress in gezelschap of ze me wel goed genoeg vinden en het is fijn om dat ook eens niet te hebben.
    En tja, chantagefilmpjes... niet echt mijn stijl :') Dat hebben ze ooit eens bij mij geflikt en het levert meer schade op dan men denkt.

    Je bent goed genoeg, of je nu alcohol op hebt of niet. Dat is niet aan anderen om dat van jou te zeggen.
    Hehehe, serieus? Wattan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen was het klaar en is het tijd om "na te genieten"

    aka janken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.