• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 23:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deze stomme school gooit me vol met verwachtingen over menselijke connecties die nooit echt helemaal waar worden gemaakt want er is altijd nog die sociale grens tussen leraar en leerling waar sommigen zich wel aan houden en anderen totaal niet en ook die sociale grens van 'hoi ik geloof dat je een geweldig mens bent en ik wil je heel graag beter leren kennen maar hierna zie ik je nooit meer en ik weet niet eens hoe je heet dus het zou een domme investering van tijd en energie zijn en weet je wat laat ook maar' en damnit waarom altijd dat laat ook maar want ik wIL MENSEN LEREN KENNEN

    koor aftermath is niet goed voor de ziel


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Godverdomme, kutprinters iedere keer. Techniek staat voor alles? Merk het!


    Slightly drunk.

    Merlin, het ruikt echt te lekker <3


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, oke. Zwitsal ruimt lekker. Maar waarom wil je in vredesnaam Zwitsal parfum?

    Vandaag maar weer een masker opzetten en doen alsof ik blij ben...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Salamon schreef:
    Ja, oke. Zwitsal ruimt lekker. Maar waarom wil je in vredesnaam Zwitsal parfum?


    Omdat dat lekker is! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Salamon schreef:
    Ja, oke. Zwitsal ruimt lekker. Maar waarom wil je in vredesnaam Zwitsal parfum?


    Ik heb een super gevoelige huid en ben erachter gekomen dat ik geen last heb van sommige Zwitsal producten, dus ik heb dat parfum niet nodig om naar Zwitsal te ruiken :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt 101% geen feestbeest, mijn God. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh no :c Poes is een hele pond afgevallen en weegt nog maar 2,5 kilo nu. Ze is best oud en haar uitwerpselen stinken ook en mwuh, niet dood gaan.

    En toen had ik huniecam studio gedownload... Zodra de sims unpacked is gaat 't loos :']


    because i knew you, i have been changed for good

    I'm so so so sorry.


    kindness is never a burden.

    En boem. Heb dan wel uitgeslapen tot 10:00 maar ben weer heel moe. Ik snap nu wat ze bedoelden gister bij die groep met de vraag: Heb jij wel eens een dag dat je heel moe en lusteloos bent en ook helemaal nergens zin in hebt, nadat je een paar dagen veel dingen hebt gedaan?
    Ja, ik heb dat dus ieder weekend, omdat school en stage zoveel van me vraagt. Dit bedoelen ze dus met overprikkeld zijn. Nu begrijp ik het en ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk :c

    [ bericht aangepast op 9 april 2016 - 13:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Dat ene kleine stukje tekst beschrijft al mijn problemen in een


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het zou excellent zijn moest de geiser niet zo vaak besluiten te kappen als ik afspraken heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.