• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:

    Ik was de laatste (wbw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    WensAter schreef:
    Ik vind jouw profielfoto altijd zo mooi ^^


    obsessive rage

    Je bent echt een ontzettend lieve persoon en je komt altijd zo enthousiast op me over! ^^ Daarnaast heb je ook nog eens een memorabele en mooie profielfoto!


    What would Emma do?

    Je bent echt zo ontzettend lief en leuk om een praatje mee te slaan. Ik hoop jou ooit eens te meeten ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je bent echt harstikke lief!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent een topper!


    16 - 09 - '17

    Je bent geweldig! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geweldige signature ^^


    obsessive rage

    Je signature is zo triest, maar zo mooi.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je bent super lief en aardig en kan geweldig schrijven ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dodeka schreef:
    Je bent echt harstikke lief!


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ken je niet zo goed, maar je maakt op de een of andere manier een heel aardige en open indruk en je profiel is trouwens ook waanzinnig c:


    Slightly drunk.

    Je bent heel erg gezellig om mee te praten en je hebt echt een ontzettend uitgesproken mening. ^^ Ik heb dat graag in mensen.


    What would Emma do?

    Je bent waarschijnlijk de aardigste persoon hier op Q.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Je username is zo mooi!


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij bent altijd zo lief!


    — Inner peace, it's hard to find. —