• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mag ik alsjeblieft niet wakker worden morgen?


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Ik wil slapen voor 10.000 jaar


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Rijstwafel nummer drie, een verneukte cover en hooikoorts, zo ziet mijn avond eruit.


    Slightly drunk.

    Nou héb ik eindelijk tijd om te schrijven en grijp ik ieder excuus aan om het niet te doen, waarop ik me weer onrustig begin te voelen omdat ik al zolang niet meer heb geschreven. Toen ik aan deze hobby begon had ik best een bijsluiter mogen krijgen die voor constante frustratie waarschuwde. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nou héb ik eindelijk tijd om te schrijven en grijp ik ieder excuus aan om het niet te doen, waarop ik me weer onrustig begin te voelen omdat ik al zolang niet meer heb geschreven. Toen ik aan deze hobby begon had ik best een bijsluiter mogen krijgen die voor constante frustratie waarschuwde. (cat)

    Ga naar je apotheek en klaag ze aan c:


    Slightly drunk.

    Ik ga wss nog een slapeloze nacht tegemoet, alleen maar omdat ik met mn gedachten bij het gesprek van morgen ben. Ik kan maar beter alvast de koffie klaarzetten :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    Ik ga wss nog een slapeloze nacht tegemoet, alleen maar omdat ik met mn gedachten bij het gesprek van morgen ben. Ik kan maar beter alvast de koffie klaarzetten :')


    Ik wil wel een slaapliedje voor je zingen als dat helpt :Y)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het volgende hoofdstuk van De Zes wordt zo lang maar zo gaaf :3


    Slightly drunk.

    Geardon schreef:
    (...)

    Ik wil wel een slaapliedje voor je zingen als dat helpt :Y)


    Het valt te proberen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iroquois schreef:
    (...)

    Het valt te proberen :Y)


    Hahaha, gewoon je bed ingaan
    Je valt.vast wel in,slaap als je het warn,hebt


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Time to ignore my problems and write angsty star wars fanfic nobody wants to read.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Geardon schreef:
    (...)

    Hahaha, gewoon je bed ingaan
    Je valt.vast wel in,slaap als je het warn,hebt


    I hope so, was alleen van het weekend ook niet echt zo. Maar ik zie het wel. En anders zullen ze wel aan me zien dat deze problemen serieus zijn haha. Maar mijn mentor beaamde dat geloof ik wel. Er komt immers niet voor niets een gesprek.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Peccata schreef:
    (...)
    Ga naar je apotheek en klaag ze aan c:


    Helaas heb ik deze hobby niet bij de apotheek gekocht. De garantie is na al deze jaren waarschijnlijk ook allang verlopen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom snap ik niets van die taal die mijn vriend uitslaat? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Iroquois schreef:
    (...)

    I hope so, was alleen van het weekend ook niet echt zo. Maar ik zie het wel. En anders zullen ze wel aan me zien dat deze problemen serieus zijn haha. Maar mijn mentor beaamde dat geloof ik wel. Er komt immers niet voor niets een gesprek.


    Als je nog een luisterend oor nodig hebt ben ik er voor je!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!