• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom snap je gewoon niet dat ik van je hou?
    Oh ja je hield van hem, right?


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    @de kat die net buiten zat en naar mij zat te kijken: come closer I already love you :>


    because i knew you, i have been changed for good

    Dear everyone: sorry for being such an emotional mess with too many feelings to handle. I don't want this either, but I don't know what to fucking to about this. So sorry if I ever hurt your feelings or something.. I don't mean to... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen ziet hem als een vriendelijke, beleefde, leuke jongen. Maar voor mij is hij mijn persoonlijke duivel, elke dag opnieuw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eh, daar gaat mijn spotlight. De ene keer sta je er 3 dagen in omdat niemand anders iets er in zet. De volgende keer is er na 5 minuten al een ander.

    Salamon schreef:
    Eh, daar gaat mijn spotlight. De ene keer sta je er 3 dagen in omdat niemand anders iets er in zet. De volgende keer is er na 5 minuten al een ander.

    Dat is de grote onzekerheid van een verhaal in de spot zetten :') Ik probeer altijd een tactisch tijdstip te nemen, maar eigenlijk bestaat dat niet (;
    //
    Mijn leerkracht godsdienst is echt gemeen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oooow gooood ik wil dat het zaterdag is!!!
    Als iemand me had verteld, dat wakker worden in de armen van je vriend zo fijn is. Was ik er veel eerder aan begonnen :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dit ding is nog steeds prut maar het voordeel aan praktisch naast je docent wonen is dat je het gewoon de dag van de deadline in de brievenbus kan doen en het daarna sociaal gezien niet meer terug kan vragen en het dus definitief is


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Papa en mama zeggen wel dat het niet zo goed gaat met jou, maar dat zie ik niet. In mijn ogen ben je gewoon een vrolijk meisje die alleen soms een beetje donkere kleren draagt en naar een beetje rare muziek luistert. Ik hou heel erg van jou en dat zal ik altijd blijven doen."

    Mijn zusje is zo lief asfjdklfdjk ze schreef me een hele brief om me te vertellen dat ze van me houd aw <3

    als ik twee secondes stil lig op de bank denkt mijn moeder dat ik dood ben wat


    i put the fun in funeral

    Ik zie dat je online bent. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Atrox schreef:
    (...)
    Dat is de grote onzekerheid van een verhaal in de spot zetten :') Ik probeer altijd een tactisch tijdstip te nemen, maar eigenlijk bestaat dat niet (;
    //
    Mijn leerkracht godsdienst is echt gemeen.

    Klopt, vaak gaat het rond 8 uur wel goed, maar deze keer dus niet.

    Trees schreef:
    "Papa en mama zeggen wel dat het niet zo goed gaat met jou, maar dat zie ik niet. In mijn ogen ben je gewoon een vrolijk meisje die alleen soms een beetje donkere kleren draagt en naar een beetje rare muziek luistert. Ik hou heel erg van jou en dat zal ik altijd blijven doen."

    Mijn zusje is zo lief asfjdklfdjk ze schreef me een hele brief om me te vertellen dat ze van me houd aw <3



    Awh dit is te cute!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Trees schreef:
    "Papa en mama zeggen wel dat het niet zo goed gaat met jou, maar dat zie ik niet. In mijn ogen ben je gewoon een vrolijk meisje die alleen soms een beetje donkere kleren draagt en naar een beetje rare muziek luistert. Ik hou heel erg van jou en dat zal ik altijd blijven doen."

    Mijn zusje is zo lief asfjdklfdjk ze schreef me een hele brief om me te vertellen dat ze van me houd aw <3

    dat raakte me recht in mijn hart en ik ken je zusje niet eens maar asjaksndak


    // DE BITCH IS INGELEVERD HELL YEAH TOT NOOIT MEER ZIENS KUTDING


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kuthooikoorts ga weg


    Slightly drunk.