• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bwugh. Heb ik een nieuwe story gestart omdat ik oprechte kritiek op mijn schrijfstijl zoek; reageert er niemand op mijn chapters. Hoe weet ik dan waar mijn verbeterpunten liggen....?


    Slightly drunk.

    Geardon schreef:



    En toen haalde ik de 4000

    Dat jij daar tegen kan (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eindelijk weer eens verder met het verhaal van Joost c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit goede weer maakt mij zo blij (:


    <3

    Amica schreef:
    Dit goede weer maakt mij zo blij (:

    Mij niet, want fuck hooikoorts.


    Slightly drunk.

    Olaf is zo lief adsfadfajklfdjaklfakfda <3


    26 - 02 - '16

    Peccata schreef:
    Bwugh. Heb ik een nieuwe story gestart omdat ik oprechte kritiek op mijn schrijfstijl zoek; reageert er niemand op mijn chapters. Hoe weet ik dan waar mijn verbeterpunten liggen....?


    Stuur anders een hoofdstuk naar mij? ^^ Dan zal ik er vandaag of ergens deze week naar kijken


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    ik en mijn crush sturen elkaar random smileys en ik word er serieus fxcking gelukkig van.

    [ bericht aangepast op 11 april 2016 - 18:54 ]

    Aah, voel me zo stom. Was het helemaal vergeten vandaag. x(


    Ik wil een tuin vol egels

    Castellaization schreef:
    (...)

    Stuur anders een hoofdstuk naar mij? ^^ Dan zal ik er vandaag of ergens deze week naar kijken

    Staat al online, De Zes, tweede dag. ^^


    Slightly drunk.

    jip verdikkeme schrijf dat ding nou af want dan kan je fietsen en gelukkig worden ugh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kijk echt teveel op mijn mobiel. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pfoe, dat was een zware dag. Ik denk dat studeren er niet meer in zit. Les van 10.30 tot 19 uur en tussendoor nog eens een allergische reactie gehad.


    What would Emma do?

    het schrijven gaat me plots weer niet af, ik blijf telkens zinnen typen en weer wegdoen :] jep het gaat goed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    omg de nieuwe fantastic beasts and where to find them trailer is zo geweldig
    Eddie is zo ontzettend Marius
    Marius als tovenaar zou echt exact zo zijn :o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.