• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Blades schreef:
    (...)
    sorry. Soms haat ik mezelf echt


    Mehri je bent kapot knap
    En hij niet punt uit
    Doei


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wanneer ga ik me eens realiseren dat ik niet iedereen kan helpen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geardon schreef:
    (...)

    Mehri je bent kapot knap
    En hij niet punt uit
    Doei

    nee hij is knap shush

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Als je Crush je niet moet hebben zoals je bent, heeft 'ie groot groot groot ongelijk.

    awwww bby that's so sweet of u

    Blades schreef:
    (...)
    nee hij is knap shush


    Hij is een ergere ei dan ik


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Zo geen zin in vandaag.. alweer niet
    Kan ik niet gewoon in bed blijven en mijn hele leven slapen? Zoveel zal ik toch niet missen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    hahahahah dit is echt de grootste joke ever
    HET LAATSTE BERICHT DAT IK JE STUURDE WAS OP NEGEN FUCKING DECEMBER 2013!!!!!
    Hoezo denk je dat je daar op kunt reageren met: Hee, zie nu pas dat ik niet op je laatste bericht heb gereageerd

    deze jongen wtf


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het zou echt zoveel fijner zijn als je na één keer hardlopen meteen resultaat zou zien.


    Happy Birthday my Potter!

    Muuuuhhh.


    Slightly drunk.

    Regenboogvis schreef:
    hahahahah dit is echt de grootste joke ever
    HET LAATSTE BERICHT DAT IK JE STUURDE WAS OP NEGEN FUCKING DECEMBER 2013!!!!!
    Hoezo denk je dat je daar op kunt reageren met: Hee, zie nu pas dat ik niet op je laatste bericht heb gereageerd

    deze jongen wtf


    Hier moet ik echt super hard omlachen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol voor niets zo vroeg opgestaan. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word echt zo gek van dat onbegrip van mijn moeder. Mens, als ik zeg dat je weg moet gaan, ga dan ook!
    Ik wilde alleen duidelijkheid waarom je ineens zo raar reageerde toen ik zei dat ik ging douchen, wat ik iedere dinsdag ochtend doe. Ga jij ook meteen zeiken dat je je nog moet wassen, terwijl ik net wil douchen, ga je zeggen dat je voor mij om 9 uur uit bed bent gegaan. Ja, en? Is jouw keuze dat je er zo vroeg uit gaat, we hoeven pas om 11 uur bij de huisarts te zijn. Maar ja, als klp op de vuurpijl zeg je tijdens de discussie ook nog even dat je niet meer mee gaat. Is goed joh, alleen maar omdat ik fuck you zei? Goed hoor, goeie moeder (Y) Topperrr!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geardon schreef:
    (...)

    Hij is een ergere ei dan ik

    Maar.... Jij bent geen ei?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah, zo leuk dat onbekenden op FB meteen enthousiast worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Salamon is gone. Die was toch wel cute. Mijn profielfoto past alleen niet meer, haha.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 10:09 ]