• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Alright then


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Helaas heb ik deze hobby niet bij de apotheek gekocht. De garantie is na al deze jaren waarschijnlijk ook allang verlopen. :'D

    Oh, dat is jammer. c:


    Slightly drunk.

    Geardon schreef:
    (...)

    Als je nog een luisterend oor nodig hebt ben ik er voor je!


    Fenks, that means a lot to me c:
    Ik zal je enkel nu niet gaan vermoeien met het hele verhaal. Het zit allemaal wat ingewikkeld in elkaar namelijk. Daarnaast hoop ik dat morgen een begin wordt gemaakt aan de oplossing van de problemen die er spelen. Al denk ik van wel, want zelfs als m'n ma het links laat liggen, dan komt er wss een maatschappelijk werker bij o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zeggen we het tegenwoordig niet meer wanneer je iets van een ander kapot maakt? (cat)
    Leuke ontdekking vlak voor het slapengaan -.-


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Wil je nou dat ik niet zo streng voor mezelf moet zijn of dat ik mezelf moet aanpakken? Je roept het continue door elkaar heen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iroquois schreef:
    (...)

    Fenks, that means a lot to me c:
    Ik zal je enkel nu niet gaan vermoeien met het hele verhaal. Het zit allemaal wat ingewikkeld in elkaar namelijk. Daarnaast hoop ik dat morgen een begin wordt gemaakt aan de oplossing van de problemen die er spelen. Al denk ik van wel, want zelfs als m'n ma het links laat liggen, dan komt er wss een maatschappelijk werker bij o.i.d.
    Oh, als je er toch nog meezit ben
    Ik er voor je ;)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...) Oh, als je er toch nog meezit ben
    Ik er voor je ;)


    Heel erg bedankt c: <3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yay, it's soo awesome. And it's just one part of it aaaah. Yay. Now I'm happy. I mean, I freaking made that. Myself. (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Thanks dad, for killing that last spark of hope I had left. I know he's right though but fuuuuuck.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wow, hoe komt het dat ik opeens een abo had op dit topic? Gelukkig zag ik het net, anders was m'n inbox morgenvroeg ontploft.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    LoveIy schreef:
    Thanks dad, for killing that last spark of hope I had left. I know he's right though but fuuuuuck.


    Nee
    Gewoon niet
    Negeer hem
    Pls negeer hem


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Atrox schreef:
    Wow, hoe komt het dat ik opeens een abo had op dit topic? Gelukkig zag ik het net, anders was m'n inbox morgenvroeg ontploft.

    Bij mij verdwijnen er juist abo's?


    Slightly drunk.

    Ondankbare schoft.

    Ik wil dat mijn whatsappjes bij je aankomen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geardon schreef:
    (...)

    Nee
    Gewoon niet
    Negeer hem
    Pls negeer hem

    'waarom doe je nog je best, het is niet alsof je een vriendje gaat krijgen?'
    lol. c':


    — Inner peace, it's hard to find. —