• Jeanine vs Abnegation || WvW Divergent

    Deze versie van WvW is dus Divergent. Je hoeft het natuurlijk niet gelezen te hebben om mee te doen, iedereen is welkom.
    Doe niet mee als je niet actief kunt meespelen en meld je ook niet af als we al begonnen zijn. Dat maakt het voor mij en anderen onplezierig!
    Een nacht duurt drie dagen en een dag duurt vier dagen. Ik zoek twintig tot dertig mensen.

    Jeanine Matthews, hoofd van Erudite, dwaalde door Dauntless.
    'Max!?'
    Na die roep kwam een donkere man tevoorschijn.
    'Ja?'
    'Geef een paar van je mensen elke nacht dit serum.'
    'Waar is het voor?' vroeg Max.
    Jeanine keek hem kort aan. 'Ik wil Abnegation vernietigen, en jouw factie gaat me daarbij helpen.


    Regels

    Als je de regels overtreedt maken de weerwolven een extra slachtoffer: jou!

    - De Quizlet Huisregels.
    - Verraad je rol niet!
    - Als je je username verandert, geef dat dan even door.
    - Je moet tenminste een keer in vier dagen reageren. Als je op vakantie gaat zet dat dan even online.
    - Geen grote ruzies op het forum.


    Rollen
    De Aspiranten / De weerwolven.
    Dit zijn een paar onschuldige burgers van Dauntless, die door het serum 's nachts iemand van Abnegation willen vermoorden. Ze heten in het normale leven Christina, Will, Al en Lynn.

    Tris / De Heks
    Tris, slim als ze is heeft een manier gevonden om iemand tot leven te wekken als er iemand dood is. Maar ze heeft maar heel winig kracht om het en uitvoer te brengen. Doden vind ze zelf ook gemakkelijk, maar niet plezierig, dat doet ze dus ook niet vaak.

    Zeke / Cupido
    Zeke, die in de boeken een beetje gay is, vind het wel leuk om af en toe de liefde te zien. En hij heeft ook een manier gevonden om het te laten ontstaan.

    Uriah / De Jager
    Uriah, oplettend en op zijn hoede, neemt steeds vaker zijn pistool mee op zak. Als hij doodgaat, wil hij in zijn laatste adem zijn moordenaar neerschieten.

    Marlene / De Ziener
    Marlene, nieuwsgieig als ze is, heeft onderzoek gedaan naar de weerwolven. Daardoor komt ze te weten wie het zijn
    Als de Ziener mij vraagt naar iemand zal ik alleen zeggen of diegene goed of slecht is.

    De Burgers
    De normale inwoners van Abnegation.


    Deelnemers
    Je moet je opgeven met *jouw username*-*jouw naam*
    Als ik me wil op geven dan heb je dus: NeverTouchMe - Anne-Mirthe

    1. GrandR - Malec
    2. WensAter - Inky
    3. Sil72 - Sillie
    4. Asil98 - Lisa
    5. Unrequited - Savannah
    6. Runes - Sas
    7. Josiah - Melissa
    8. Alleen - Athena



    De Krant van Abnegation
    Je kunt hier anoniem je verdenkingen in zetten (stuur dan even een PB). Maar let op: De berichten kunnen ook vals zijn.

    Er zijn momenteel nog geen berichten.

    Voor als je niet weet hoe het spel werkt...
    Ik communiceer met de Weerwolven, de Ziener, Cupido en de Heks met PB (wat ook vrij logisch is).

    - Er is een spelleider die verantwoordelijk is voor het algemeen verloop van het spel, voor het inventariseren van de stemmen, het verzamelen en uitvoeren van de speciale acties, enzovoort.

    -Het spel begint met de verkiezing van de burgemeester. Alle spelers mogen zich verkiesbaar stellen en zich toelichten in een speech. Daarna volgt een stemronde, en wordt de speler met de meeste stemmen uitgeroepen tot de burgemeester.

    -Daarna is het tijd voor de eerste nacht.
    Eerst is Cupido aan de beurt. Hij mag twee mensen verbinden.
    Dan is de Ziener. Hij mag mij vragen naar iemand en ik zeg of diegene goed of slecht is. Dan zijn de Weerwolven. Mijn eerste zorg is dat de Aspiranten elkaar ontmoeten en dan mogen ze het slachtoffer beramen en vermoorden.
    Dan is de Heks. Wil ze iemand doden of tot leven wekken of beide...

    - Dan wordt iedereen "wakker". Ik zeg wie er vermoord is, en je mag je eventuele verdenkingen in de Krant zetten.
    En na meestal heel veel discussie word er gestemd om iemand eruit te laten vliegen.
    Dat kan je gewoon in het topic zetten, of als je niet wilt dat de weerwolven het weten in een PB. En zo gaat het door, tot een team gewonnen heeft.


    En vergeet geen abo te nemen op de story.

    Toestemming
    Hoi NeverTouchMe!

    Een Divergent WvW, hoe gaaf is dat! Hierbij geef ik je toestemming om te beginnen met je wedstrijd. Je hebt vier maanden de tijd voor deze wedstrijd. Mocht dit niet lukken met een geldige reden, dan kun je een wedstrijdmoderator vragen of je uitstel mag krijgen. Wanneer er drie weken niet gereageerd wordt door jou als wedstrijdhouder op jouw topic, dan zijn wij genoodzaakt er een slotje op te zetten. Maar hier gaan we natuurlijk niet vanuit. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Charbonneau
    Wedstrijdmoderator

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 15:03 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Willen jullie toevallig aan een paar mensen doorvertellen van dit topic. Want met 8 mensen redt ik er niet zoveel mee.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Drie weken inactiviteit -> Slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.