• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 22:36 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zo vervelend dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk het niet, nee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik blijf erbij dat dit hypocriet is. Wil je nu aub gewoon weggaan -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ik. Moet. Nog. Steeds. Leren. Kom op Sarita, je moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Froyo schreef:
    Ik. Moet. Nog. Steeds. Leren. Kom op Sarita, je moet.






    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Okay, er is zo'n jongen die ik knap vind, maar omdat ik een vriend heb, heb ik besloten hem gewoon van een afstandje te bewonderen en meer niet. Maar natuurlijk moet het lot/toeval/whatever weer eens vervelend doen.
    Er waren twee fietsen omgevallen en één daarvan was van een vriendin en we waren daarover in gesprek. En dan moet natuurlijk net die ene jongen aankomen lopen en was het zijn fiets die dus ook op de grond lag, waardoor hij zich mengde in ons gesprek. Ik had besloten om hem op afstand te houden en ik wil dan dus niet per ongeluk een gesprek met hem hebben!


    Stenenlikker

    Het is ook echt niet overduidelijk over wie dit gaat. Als we nou eens kappen met dit soort messteken in de rug?

    [ bericht aangepast op 13 april 2016 - 17:06 ]

    Gatomon schreef:
    Het is ook echt niet overduidelijk over wie dit gaat. Als we nou eens kappen met dit soort messteken in de rug? Anders mag dit topic ook wel weer een dag dicht.


    Idk over wie je het hebt, maar mijn berichten gaan iig over mijn moeder die zeurt over dingen die ze zelf net zo erg of nog erger doet.


    Happy Birthday my Potter!

    Henry is even oud als ik? o.o whaaaaaat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gatomon schreef:
    Het is ook echt niet overduidelijk over wie dit gaat. Als we nou eens kappen met dit soort messteken in de rug?

    Of je reageert op de post zelf dan weet degene ook gelijk dat het over hem gaat. Jij zit nu namelijk ook "messteken" te geven. Beetje hypocriet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    IK BEN AANGENOMEN FACKYES.

    Steek dat maar in je reet, k*thema. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    IK BEN AANGENOMEN FACKYES.

    Steek dat maar in je reet, k*thema. :Y)



    Gefeliciteerd! Waar ga je nu werken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Loebas schreef:
    IK BEN AANGENOMEN FACKYES.

    Steek dat maar in je reet, k*thema. :Y)


    Ah yes gefeliciteerd!


    Happy Birthday my Potter!

    Froyo schreef:
    (...)
    Of je reageert op de post zelf dan weet degene ook gelijk dat het over hem gaat. Jij zit nu namelijk ook "messteken" te geven. Beetje hypocriet.

    Ik weet het (: