• Hier kun je al je frustaties euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 15 april 2016 - 15:23 ]


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Geardon schreef:
    (...)

    Mag één tuinslang ook? (;

    ZOLANG HET MAAR VERLICHT O HALP


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    ZOLANG HET MAAR VERLICHT O HALP


    Of je eet gewoon yoghurt want dat werkt altijd.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik denk dat als ik nu yoghurt ga eten, ik een overdosis krijg c:


    Slightly drunk.

    Zo. Vandaag eens lekker vroeg naar bed. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zaterdag haar bijkleuren. Zin in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spongekip schreef:
    Ik houd zo verrekte veel van Ylvis, damn. Lichtpuntje op "zo'n soort dag".



    Die had ik nog nooit gezien, maar oh mijn God. Halverwege viel ik bijna van mijn stoel van het lachen en tegen het einde was ik bang dat ik een tissue nodig zou hebben, whoa. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Die had ik nog nooit gezien, maar oh mijn God. Halverwege viel ik bijna van mijn stoel van het lachen en tegen het einde was ik bang dat ik een tissue nodig zou hebben, whoa. (cat)

    I KNOW RIGHT. "And you had a hat. And I had a hat. Hmmmmmm, we both had hats." :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Toen ontplofte mijn PB, en toen was het ineens dodelijk stil.


    Slightly drunk.

    Don't let me be gone...?

    I CANNOT DEFEND, THIS UNTAMED HEART IS WAITING


    Slightly drunk.

    Wat moet een mens zonder koffie


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    paps: "Ik moet je iets vertellen dat ik eigenlijk al veel eerder had moeten zeggen, maar ik vind dat je wel oud genoeg bent om de waarheid te horen."

    klinkt als een begin van een goed boek maar in realiteit komt het veel minder spannend over :']
    ik weet niet of ik meer gekwetst moet zijn omdat je het nu pas zegt of omdat je zelfs hebt getwijfeld om het te zeggen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Spongekip schreef:
    (...)
    I KNOW RIGHT. "And you had a hat. And I had a hat. Hmmmmmm, we both had hats." :W


    Dat was toch wel met afstand mijn favoriete deel, inderdaad. :'D En de zwevende hoedjes op het einde, oh gosh.
    (Mijn vader heeft trouwens ook een hoed, gekregen van vrienden voor zijn vijftigste verjaardag omdat hij een oude man werd. Het leek zo'n onschuldig cadeau.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I feel like shit.


    kindness is never a burden.

    Urgh nu moet ik binnenkort badeenden gaan komen waarom maakte ik deze afspraak


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.